Vodafone Yardım sayfasına hoş geldiniz.

Vodafone Yardım sayfasına hoş geldiniz.

Süper Arama ile yapay zekaya soru sorabilirsin.
Süper Arama

Vodafone Yanımda Uygulaması ile hattınızla ilgili tüm işlemleri kolayca gerçekleştirebilirsiniz.

Hemen indir

Kargo yetkilisinin getirdiği ürün hasarlı, eksik veya yanlış, ne yapmalıyım?

Kargo ve Teslimat

Kargo yetkilisinin getirdiği ürün hasarlı, eksik veya yanlış, ne yapmalıyım?

Siparişinizin eksik, hasarlı ya da yanlış olduğunu düşünüyorsanız iade adımlarını takip ederek ürününüzü iade edebilirsiniz. İade ettiğiniz ürünü ekiplerimiz inceledikten sonra haklı bulunmanız durumunda iade tutarı bankanıza yatırılacaktır.

Pakette ya da paket içeriğinde herhangi bir hasar ve eksiklik varsa ;

Kargo görevlisine kutuda hasar varsa ‘’Hasar Tespit’’ üründe hasar varsa “Durum Tespit Tutanağı” tutturun.

Sipariş ekranından iade seçeneği ile iade kodu alın.

Ürünü bu tutanak ve fatura ile birlikte kargo görevlisine teslim edip satıcıya geri gönderin.

Kurulumu yetkili servis tarafından yapılacak olan buzdolabı, çamaşır makinesi, televizyon gibi elektronik kategorisi ürünlerinde ;

Paket yetkili servis bilgisi olmadan açılırsa ürün iade kapsamı dışında kalır.

Yetkili servis kurulumu esnasında sorun tespit edilirse yetkili servis raporu ile ürünü iade edilebilirsin