Yardıma ihtiyacınız var mı?
TOBi Chat
Sohbeti bitirmek istediğinize emin misiniz?
Sohbeti kapatırsanız, tekrar girdiğinizde sohbet baştan başlatılacaktır.
Sohbeti bitir
Sohbette kal
Beklenmedik bir hata oluştu.
Başlat
Bitir

Yenilenen Vodafone Ev İnterneti ile siz de internetinizi yenileyin, size özel fırsatları hemen keşfedin!

Hemen incele
Vodafone Yardım sayfasına hoş geldiniz.

Vodafone Yardım sayfasına hoş geldiniz.

Süper Arama ile yapay zekaya soru sorabilirsin.
Süper Arama

Bireysel

Hizmet Kanalları

Yanımda İnternet sayfası işlemlerinde kullanacağım şifremi nasıl alabilirim?

"SIFRE" veya "S" yazıp 7000'e göndererek şifrenizin size mesaj olarak ulaşmasını sağlayabilirsiniz.

(*) Şifreniz cep telefonu numaranız ile eşleştirilecektir. Bu nedenle şifre almak istediğiniz cep telefonu numaranız için şifre almalısınız.

(**) Güvenliğiniz için tüm Self Servis işlemlerinizde kullanacağınız bu şifrenin en geç 60 günde bir değiştirilmesi gerekmektedir.

Yanımda İnternet şifremi nasıl alırım?

"SIFRE" veya "S" yazıp 7000'e göndererek şifrenizin size mesaj olarak ulaşmasını sağlayabilirsiniz.

(*) Şifreniz cep telefonu numaranız ile eşleştirilecektir. Bu nedenle şifre almak istediğiniz cep telefonu numaranız için şifre almalısınız.

(**) Güvenliğiniz için tüm Self Servis işlemlerinizde kullanacağınız bu şifrenin en geç 60 günde bir değiştirilmesi gerekmektedir.

PIN ve PUK kodumu Yanımda İnternet üzerinden nasıl öğrenebilirim?

Öncelikle, Online Self Servis üyesiyseniz Online Self Servis' e giriş yapmak için, www.vodafone.com.tr ana sayfada sağ üstte yer alan Online Self Servis'e Giriş kutusuna mevcut telefon numaranızı ve şifrenizi girmeniz gerekir.

Menüde yer alan Abonelik İşlemleri ve, PIN ve PUK linklerini sırayla tıklayın. PIN ve PUK bilgileriniz çıkan sayfada görüntülenir.

(*)Self Servis şifreniz yoksa almak için, SIFRE yazarak 7000'e ücretsiz kısa mesaj gönderip şifrenizi telefonunuza anında alabilirsiniz.

Yanımda İnternet şifremi unuttum? Ne yapabilirim?

Online Self Servis üzerinden;

Online Self Servis şifrenizi unuttuğunuzda, anasayfada sağ üstteki Online Self Servis Giriş ekranında "Şifremi Unuttum" adımını seçin. Gelen ekranda telefon numaranızı ve gizli cevabınızı yazdıktan sonra "Gönder" butonuna basarak yeni şifrenizin gönderilmesini sağlayabilirsiniz.

Self Servis SMS ile; "SIFRE" veya "S" yazıp 7000'e ücretsiz SMS göndererek şifrenizin size mesaj olarak ulaşmasını sağlayabilirsiniz.

Güvenliğiniz için tüm Self Servis işlemlerinizde kullanacağınız bu şifrenin en geç 60 günde bir değiştirilmesi gerekmektedir.

Kullanım detaylarımı Yanımda İnternet'ten nasıl görüntüleyebilirim?

PUK kodunuzu Yanımda İnternet Hat Ayarlarım sayfasından öğrenebilirsiniz.

Yanımda İnternet üzerinden kullanım analizimi görüntüleyebilir miyim?

Evet, Yanımda İnternet'in fatura analiz ve raporlama fonksiyonlarıyla, fatura bilgilerinizi daha detaylı bir şekilde inceleyebilirsiniz. Böylece, cep telefonu kullanım alışkanlıklarınızı kolayca takip ve kontrol edebilirsiniz.

Fatura ayrıntılarımı Yanımda İnternet'ten nasıl görüntüleyebilirim?

Fatura detaylarınıza Yanımda İnternet Fatura İnceleme sayfasından ulaşabilirsiniz.

Faturamı nasıl sorgularım / öğrenirim?

Fatura detaylarınıza Yanımda İnternet Fatura İnceleme sayfasından ulaşabilirsiniz.

Yanımda İnternet'ten faturamı nasıl inceleyebilirim?

Fatura detaylarınıza Yanımda İnternet Fatura İnceleme sayfasından ulaşabilirsiniz.

Yanımda İnternet üzerinden nasıl otomatik ödeme talimati verebilirim?

Yanımda İnternet'e telefon numaranız ve şifrenizle giriş yaptıktan sonra Faturalarım başlığı altındaki "Otomatik Ödeme Talimati"na tıklayın. Daha sonra kredi kartı bilgilerinizi girerek otomatik ödeme talimatinızı verebilirsiniz.

Vodafone Yanımda için gerekli internet bağlantısı ücretli midir?

Vodafone aboneleri bu servisi yurt içinde ve yurt dışında kullanmak için mobil internet ücreti ödemezler. 3.partilere ait reklamların görüntüleneceği alanlar harici yapılan tüm işlemler ücretsizdir.

Vodafone Yanımda şifremi nasıl alırım?

Vodafone Yanımda şifrenizi uygulamanın giriş sayfasındaki "Şifre Al" butonuna basarak veya S yazıp 7000’e ücretsiz SMS göndererek alabilirsiniz.

Yurtdışında Vodafone Self Servis şifresi almak için ise +90 542 700 00 00 numarasına S yazıp SMS atılması gerekmektedir.

Beni Hatırla özelliği nasıl çalışır?

Uygulamaya giriş ekranında beni hatırla özelliği seçili olarak giriş yaparsanız sonraki tüm girişlerinizde seçili telefon numarası için şifresiz giriş yaparak Vodafone Yanımda’yı kullanabilirsiniz.

2 adet aylık paket satın alabilir miyim?

Faturasız kullanıcılar, birden fazla aylık paket satın alabilir, fakat aynı aylık paketi ayda 2 kez satın alamazlar.

Konuşma: 2 adet konuşma paketi aynı anda satın alınamamaktadır.

SMS: 2 adet SMS paketi aynı anda satın alınamamaktadır.

İnternet: 2 adet aylık internet paketi aynı anda satın alınamamaktadır. Günlük ve haftalık paketlerde kullanım süreleri sona erdikten sonra, aynı paketi satın alabilirsiniz.

Faturasızım, paketimi ne kadar süreyle kullanabilirim?

Faturasız hatlar için günlük, haftalık ve aylık paketler bulunmaktadır. Bu bilgilere paket detaylarından ulaşılabilir.

Dönem ortasında alınan paketler için ne kadar öderim?

Paket ücreti, faturanıza fatura kesim tarihinize göre eşit bölünmüş şekilde ya da tam ücret olarak yansıyacaktır. Örnegin, paketi 20 gün kullanacaksanız, 20 günlük ücret yansımaktadır. Satın aldığınız paketin esaslarını/kullanım koşullarını kontrol ederek, paketinizin ücretlendirme bilgisini öğrenebilirsiniz.

Dönem ortasında aylık paket iptali yaptığımda, paket ücreti hangi faturama yansır?

Aylık paketinizi iptal ettiginiz durumda, iptal talebiniz bir sonraki fatura kesim tarihi itibariyle geçerli olacak şekilde alınır ve paket dahilindeki haklarınızı dönem sonuna kadar kullanabilirsiniz. Paket iptal talebi öncesinde yaptığınız kullanımlar çıkacak olan ilk faturanıza yansıyacaktır.

Faturasız hatlarda yurt dışı paketi tanımlanması için TL bakiyesi olması şartı var mıdır?

Faturasız hatlarda yurtdışı paketlerinin tanımlanabilmesi için yeterli TL bakiyesi olması gereklidir. Yeterli bakiyeniz olduğunda, paketin tanımlandığına dair gelen bilgilendirme SMS’i sonrasında paketinizi kullanmaya başlayabilirsiniz.

Paketimde kalan haklarımı fatura kesim tarihi itibarıyla saat kaça kadar kullanabilirim?

Paketinizde kalan kullanımlarınız fatura kesim günü 23:59:59’a kadar kullanılabilir.

Satın aldığım paketi ne zaman kullanmaya başlarım?

Paket alma işleminizin mevcut durumunu 'Ayarlarım' altındaki 'İşlem Geçmişi' sayfasından takip edebilir veya onay SMS’i geldikten hemen sonra kullanmaya başlayabilirsiniz.

Paket değişikliği yapılabilir mi?

Faturalı ve faturasız hatlarda, satın alınan paket, başka bir paket ile değiştirilemez. Ancak, satın aldığınız paketi Vodafone Yanımda Uygulaması’ndan, Online Self Servis’ten, Vodafone Müşteri Hizmetleri ve Vodafone Cep Merkezleri’nden iptal edebilir ya da kısa süreli (saatlik /günlük / haftalık) ek paket satın alabilirsiniz.

Satın aldığım paketi nasıl iptal ederim?

Faturalı ve faturasız hatlarda konuşma, internet ve SMS paketlerini Vodafone Yanımda Uygulaması’ndan, Online Self Servis’ten, Müşteri Hizmetleri ve Vodafone Cep Merkezleri’nden iptal edebilirsiniz.

Satın aldığım paketi iptal ettim, ne zamana kadar kullanabilirim?

Faturasız hattınızda iptal ettiğiniz pakete ait kalan kullanımlarınızı, paketin son kullanım tarihine kadar kullanabilirsiniz.

Paket nasıl yenilenir?

Faturalı hatlarda, yeni fatura dönemine giriş yapıldığında tüm tarife ve varsa paket hakları yenilenmekte ve bilgilendirme SMS’i gönderilmektedir.

Faturasız hatlarda, satın alınan ya da kullanılan tarife ve paketlerin sabit ücretini karşılayan bakiyenin var olması halinde her 30 günde bir yenilenmekte ve bilgilendirme SMS’i gönderilmektedir.

Paketimde kaç MB veya SMS kaldığını hangi kanallardan öğrenebilirim?

Vodafone Yanımda Uygulaması’ndan, Online Self Servis’ten, 7000 Self Servis’e SMS göndererek veya Vodafone Müşteri Hizmetleri’nden öğrenebilirsiniz.

Yasal E-Fatura nedir?

Vodafone Yasal E-Fatura, Vodafone'nun ücretsiz fatura servisidir. Basılı fatura yerine e-fatura talep ederek detaylı kullanım bilginizi ücretsiz alabilir, aynı zamanda aktif bir çevre gönüllüsü olabilirsiniz.

Hangi şartları sağlayan aboneler Lira Transferi yapabilir?

- Vodafone bireysel faturasız hat kullanıcıları (Cep Kazan tarifesi hariç) Vodafone bireysel faturasız hat kullanan abonelere lira transfer edebilir.

- Aboneliğin ilk üç ayında lira transferi yapılamamaktadır.

- Lira transferinin ardından abonelerin hattında 6 TL kalması gerekmektedir.

Geçmiş Faturalarım menüsünde ne kadar eski faturalarımı görüntüleyebilirim?

Son 6 aya ait faturanızı inceleyebilirsiniz. Faturanızı PDF formatında görüntüleyip indirebilirsiniz.

Vodafone Müşteri Hizmetleri'ne nasıl ulaşabilirim?

Telefon:

Müşteri Hizmetlerimize Vodafone hatlarınızdan 542 'yi; diğer operatörlerden ve sabit hatlardan 0 (542) 542 00 00'ı, yurt dışından ise 00 90 (542) 542 00 00'ı arayarak ulaşabilirsiniz.

Vodafone faturalı ve faturasız hatlardan müşteri hizmetleri numaraları arandığında, varsa tarifede bulunan dakika hakkından düşülür; dakika kullanım hakkı yok ise, sahip olunan tarifenin yurt içi görüşme ücreti üzerinden dakika başına ücretlendirme yapılır.

Vodafone Redliler tüm mobil ihtiyaçları için 7/24 Özel Müşteri Hizmetleri’ni arayabilirler. Hizmetten faydalanmak için bireysel hatlardan 7008*’i, sabit hatlardan 0542 7008 000**’i arayabilirsiniz.

*Bireysel hatlardan yapılan aramalar tarifede tanımlı dakikalardan düşecektir.

**Sabit numaradan yapılan aramalar, aramanın yapıldığı operatörün tarifesi üzerinden ücretlendirilir.”

Yanımda İnternet üzerinden faturamı nasıl öderim?

Fatura ödemelerinizi Yanımda İnternet Fatura Ödeme sayfasından kolayca gerçekleştirebilirsiniz.

Vodafone Yanımda şifremi almakta sorun yaşıyorum nasıl çözerim?

Hattınızın internet bağlantısını Wi-Fi yerine mobil bağlantı olarak değiştirerek şifre olmadan otomatik olarak Vodafone Yanımda Uygulamasına giriş yapabilirsiniz.

Yeni Sim kart değişikliği yaptıysanız hat güvenliğiniz için birkaç gün Vodafone Yanımda şifre SMS’i size ulaşmayacaktır. Daha sonra tekrar deneme yapabilirsiniz.

Hattınız fatura borcu nedeniyle yasal takip altında olduğu durumda uygulamaya giriş gerçekleştiremezsiniz. Borcunuzu ödedikten sonra tekrar uygulamayı kullanmaya başlayabilirsiniz.

Şifresini öğrenmek istediğiniz hat üzerinden S yazıp 7000’e SMS göndererek şifre alabilirsiniz.

Android cihazınızda 7000’e SMS göndermede sorun yaşıyorsanız tıklayınız


0542 542 00 54 numarası kime ait?

Vodafone'un telesatış kanalı olan 0542 542 00 54 numarası, Vodafone müşteri hizmetleri tarafından kullanılan bir iletişim kanalıdır. Bu numaradan size özel tarife ve kampanya fırsatları için aranmış olabilirsiniz.

Yeni kampanya bilgileri, ürün tanıtımları ve müşteri talepleri için de kullandığımız bu numara ile Vodafone olarak müşteri memnuniyeti ve hızlı çözüm odaklı hizmet anlayışımızla her zaman yanınızdayız.

Vodafone müşteri hizmetleri bilgilerine ulaşmak için tıklayın.

Yanımda İnternet şifremi nasıl değiştirebilirim?

Şifrenizi Yanımda İnternet Hesabım sayfasından kolaylıkla değiştirebilirsiniz.

Vodafone Yanımda ile neler yapabilirim?

Vodafone Yanımda Uygulaması ile;

- Tarifenizdeki ve paketlerinizdeki kalan kullanımları, güncel faturanıza dair detayları öğrenebilirsiniz.

- Faturanızı ödeyebilir, Cep Lira (faturasız hatlar) yükleyebilirsiniz.

- Tarife değişikliği yapabilir, ek paket satın alabilirsiniz.

- 4.5G'nizi aktif hale getirmekten tutun da, hattınızı yurtdışı kullanıma açıp kapatmaya kadar daha birçok işlemi kolayca halledebilirsiniz

Hangi durumlarda Vodafone Yanımda Uygulaması'na giriş yapamam?

Cihazınızın internet bağlantısı olmadığı ve fatura borcunuzun yasal takip altında olduğu durumlarda uygulamaya giriş yapamazsınız.

Aylık paket ücreti faturama ne zaman yansır?

Satın aldığınız paketin ücreti fatura kesim tarihinizdeki faturanıza yansır. Örneğin; ayın 10’unda aldığınız bir paketin ücreti, mevcut dönemin faturası üzerinden tahsil edilmektedir.

Günlük paket nedir?

Satın alımdan sonraki 24 saat ya da gün sonuna kadar geçerli olan arama ya da internet paketleridir. Satın almak istediğiniz paketin esaslarını/kullanım koşullarını kontrol ederek, paketinizin geçerlilik süresini öğrenebilirsiniz.

Tarifeme ek konuşma, internet ve SMS paketlerini nereden satın alabilirim?

Faturalı ve faturasız hatlar için konuşma, internet ve SMS paketlerini Vodafone Yanımda Uygulaması’ndan, Online Self Servis’ten veya 7000'e SMS göndererek, Vodafone Müşteri Hizmetleri ve Vodafone Cep Merkezleri’nden satın alabilirsiniz. Yurt dışıyla konuşma ve yurt dışını arama paketlerini de yine aynı kanallardan satın alabilirsiniz.

Aylık paket nedir?

Satın alımdan sonraki fatura dönemi ya da 30 gün sonuna kadar geçerli olan arama, SMS ya da internet paketleridir. Satın almak istediğiniz paketin esaslarını/kullanım koşullarını kontrol ederek, paketinizin geçerlilik süresini öğrenebilirsiniz.

Faturalıyım, aylık paketimi ne kadar süreyle kullanabilirim?

Faturalı hatlar için, paket özelligine göre aylık paketler fatura dönem sonuna kadar veya 30 gün boyunca kullanılabilir. Devreden Uyumlu Tarifelerde ise kalan kullanımlar bir sonraki aya aktarılacaktır.

Satın aldığım ek paketler faturamda nerede listelenir / görünür?

Satın aldığınız ek paketler faturanızda ‘Fatura detayları’ altında ‘Ek Paketler Ücretleri’ olarak görüntülenir. Faturanızda yer alan kullanım detaylarını görmek için Vodafone Yanımda Uygulaması’nı ya da Online Self Servis’i kullanabilir, fatura kalemleri hakkında detaylı bilgi edinmek için Vodafone Yanımda üzerinden 'Fatura detayları' veya vodafone.com.tr üzerinden Fatura Danışmanı sayfasını inceleyebilirsiniz.

Kullandığım paketin detaylarını nereden öğrenebilirim?

Vodafone Yanımda uygulaması içinde 'Tarifem ve kullanımlarım' altında yer alan 'Tarifem ve paketlerim' sayfasında sahip olduğunuz paketi inceleyebilirsiniz. Uygulamanın anasayfasında kalan kullanımlarınızı güncel olarak görebilirsiniz.

Üst üste paket alma durumunda kullanım önceliği nasıldır?

Faturalı ve faturasız hatlarda önce promosyon ve pass, sonra saatlik/ günlük/ haftalık paketler, sonra tek seferlik satın alınan ek paketler, en son olarak ise aylık tekrar eden paket ve tarifeden gelen haklar kullanılır.

Satın alınan ek paketlerde kullanılmayan haklar bir sonraki aya devreder mi?

Faturalı ve faturasız hatlarda, ek paketlerde kullanılmayan haklar bir sonraki aya devretmemektedir. Devreden Uyumlu Tarife bu kuralın dışındadır.

Paket bakiyelerimi anlık olarak sorgulayabilir miyim?

Kalan kullanımlarınızı anlık görüntüleyebilmek için, Vodafone Yanımda uygulamasının anasayfasını ve Tarifem ve kullanımlarım sayfasını kullanabilir veya OZET yazıp 7000’e SMS gönderebilirsiniz.

Paket alımı ve kota bitimi bilgilendirme SMS’leri ne zaman gelir?

Faturasız hatlarda ek paket alımlarında, ilk önce paket talebinin alındığına, sonra paket ücretinin TL bakiyesinden tahsil edildiğine, paket devreye girdiğinde ise paketin tanımlandığına dair bilgilendirme SMS’leri gönderilmektedir. Ek paket kullanımları %80 ve %100 e ulaştığında anlık olarak SMS ile bilgilendirilme yapılır.

Faturalı hatlarda ek paket alımlarında, ilk önce paket talebinin alındığına, paket devreye girdiğinde ise paketin tanımlandığına dair bilgilendirme SMS’leri gönderilmektedir. Ek paket kullanımları %80 ve %100 e ulaştığında 24 saat içinde SMS ile bilgilendirilme yapılır.

Vodafone Yanımda şifremi almakta sorun yaşıyorum nasıl çözerim?

Hattınızın internet bağlantısını Wi-Fi yerine mobil bağlantı olarak değiştirerek şifre olmadan otomatik olarak Vodafone Yanımda Uygulamasına giriş yapabilirsiniz.

Yeni Sim kart değişikliği yaptıysanız hat güvenliğiniz için birkaç gün Vodafone Yanımda şifre SMS’i size ulaşmayacaktır. Daha sonra tekrar deneme yapabilirsiniz.

Hattınız fatura borcu nedeniyle yasal takip altında olduğu durumda uygulamaya giriş gerçekleştiremezsiniz. Borcunuzu ödedikten sonra tekrar uygulamayı kullanmaya başlayabilirsiniz.

Şifresini öğrenmek istediğiniz hat üzerinden S yazıp 7000’e SMS göndererek şifre alabilirsiniz.

Android cihazınızda 7000’e SMS göndermede sorun yaşıyorsanız tıklayınız


08505494000 numarası kime ait?

Vodafone'un telesatış kanalı olan 08505494000 numarası, Vodafone müşteri hizmetleri tarafından kullanılan bir iletişim kanalıdır.

Arayan kimliği “Vodafone Yeni Hat Başvurusu” olarak görünen bu numara genellikle yeni hat alımı/hat taşıma işlemlerinizde size bilgi vermek ve destek olmak için kullanılmaktadır.

Yeni kampanya bilgileri, ürün tanıtımları ve müşteri talepleri için de kullandığımız bu numara ile Vodafone olarak müşteri memnuniyeti ve hızlı çözüm odaklı hizmet anlayışımızla her zaman yanınızdayız.

Vodafone müşteri hizmetleri bilgilerine ulaşmak için tıklayın.

Hizmet Kanalları

Yardım Konuları