Vodafone Yardım sayfasına hoş geldiniz.

Vodafone Yardım sayfasına hoş geldiniz.

Süper Arama ile yapay zekaya soru sorabilirsin.
Süper Arama

Vodafone Yanımda Uygulaması ile hattınızla ilgili tüm işlemleri kolayca gerçekleştirebilirsiniz.

Hemen indir

İade politikanız nedir ?

İade/İptal

İade politikanız nedir ?

• İade süresi siparişiniz elinize ulaştığından itibaren 14 gündür.

• Ürünlerinizi ücretsiz iade edebilmek için iade kargo kodu almanız gerekir.

• Ürünlerinizi iade adımında gösterilen kargo firması ile iade edebilirsiniz.

• Satın alınan ürünün orijinal kutusunda ve zarar görmemiş olması gerekir.

• Tüm tamamlayıcı aksesuarları ile birlikte iade edilmesi gerekir.

Cayma hakkının geçerli olmadığı ürünler ;

• Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek ürünler

• Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünler

• Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetler.

• Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan ürünler

• Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ürünler

• Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınlar

• Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallar

• Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetler

• Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek içecek tedariği ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine yönelik hizmetler

• Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde ve maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin ürünler .