Çıkış Yap
Vodafone Yanımda İnternet sayfasından çıkmak üzeresiniz. Oturumunuzu sonlandırmak istediğinize emin misiniz?
Yenilikçi teknolojilerin sunduğu imkanlar, entegre operasyonları bilinçli adımlarla yürütmeye, böylece üretim ve satış süreçlerini iyileştirmeye yardımcı oluyor.
Modern iş dünyasında küçük ölçekli üreticilerin başarı grafiğini çoğunlukla ayrıntılar belirliyor; bu nedenle günlük operasyonlar ve operasyonlardaki her bir adım bu grafiğin gidişatında önem taşıyor. Başka bir ifadeyle, verimliliği optimize etmeye yönelik her bir çaba, uzun vadede başarının yönünü çiziyor. Küçük veya yerel üreticilerin, mevcut yapılanmalarına akıllı teknolojiyle destek olması, giderlerin azaltılmasından müşteri memnuniyetini artırmaya, kaynak ve süreç yönetimini iyileştirmeye kadar çok çeşitli operasyonel faydalar sağlıyor. Bu faydaların temelinde ise verilerin gücü ve haberleşmenin önemli bir etkisi bulunuyor.
Küçük ölçekli üreticiler için giderek daha rekabetçi hale gelen pazarlarda rekabete ayak uydurmak, özellikle temel operasyonlar ve süreçler uygun şekilde optimize edilmediğinde zorlu olabiliyor. Bu zorluğu aşmak ise genelde işletme sahibinin maliyetler ve günlük operasyonlara yönelik kararlarına bağlı oluyor. Yenilikçi teknolojilerin sunduğu imkanlar, başarıyı ve rekabet gücünü artırmaya yönelik her bir adımın bilinçli olarak atılmasını sağlayarak entegre operasyonları ve üretim süreçlerini iyileştirmeye yardımcı oluyor.
Siz de bu imkanları kullanarak karar süreçlerinizde daha bütünsel bir yaklaşım benimsenmesini ve operasyonlarınıza yönelik her adımın bilinçli bir şekilde atılmasını sağlayabilirsiniz. Bu doğrultuda işletmenizin verimliliği ve maliyet tasarrufunda kilit önem taşıyan entegre operasyonlarınız için faydalanabileceğiniz Vodafone çözümleri ile üretim, lojistik ve süreç yönetiminizi nasıl dönüştürebileceğinizi keşfedin!
Küçük veya yerel üreticiler için entegre operasyonlar, verimlilik ve maliyet tasarrufu açısından oldukça önem taşıyor. Örneğin, küçük ölçekte üretim ve satış yapan bir giyim firması için üretimde süreçlerin verimliliği, dikiş makinelerinin performansı, üretim kalitesi; satışta ise dağıtım süreçleri, müşteri ilişkileri ve veri yönetimi konuları öne çıkıyor. Bu operasyonları verimli bir şekilde yönetmenin yolunu açan ve esnek kullanım paketleri sayesinde işletmenizin ihtiyaçlarına en uygun şekilde faydalanabileceğiniz Vodafone Business M2M, Araç Takip Sistemi ve Bulut Santral çözümlerine biraz daha yakından bakalım.
Makineler arasında haberleşme sağlayan M2M (machine to machine) ile üretim süreçlerinde verimliliği kayda değer ölçüde artırabilmeniz mümkün hale geliyor. M2M Data Paketleri işletmenizin uzaktan erişim, yönetim, bilgi alımı, kontrol ve lokasyon bilgisi gibi ihtiyaçlarına yanıt sunuyor. Bu sayede maliyetlerinizi azaltırken, operasyonel verimliliğinizi artırmanıza yardımcı oluyor.
M2M teknolojisinde makinelere takılan SIM kartlar, çok sayıda cihazın insan müdahalesi olmadan bilgi paylaşmasını ve otomatik bildirimler ile hızlı aksiyon almalarını sağlıyor, cihazların uzaktan izlenerek yönetilmesine olanak tanıyor. M2M ile gömülü sensörler gerçek zamanlı veri topluyor ve bu verileri internet üzerinden merkezi bir noktaya gönderiyor. Bilgilerin anında iletilmesi, daha hızlı yanıt süreleri ve daha hızlı iş kararları anlamına geliyor. Üretim ortamında makinelerin birbirleriyle haberleşme yeteneği sayesinde makineler, birlikte daha iyi çalışabiliyor. Üretim alanındaki diğer cihazlardan toplanan bilgilere ve programlanan belirli kalıplara dayanarak hangi eylemin gerçekleştirileceğine karar verebiliyor.
Sunduğu imkanlar giderek daha geniş çapta deneyimlenirken M2M’e yönelik ilginin giderek arttığı görülüyor. Sadece perakende sektöründe 2020’de 18 milyon olan M2M bağlantılarının, 2025'te 33 milyona çıkması bekleniyor. Birçok işletme, M2M’i benimsemelerinde en önemli nedenin ve beklentinin mevcut ürün veya hizmetlerini geliştirmek olduğunu ifade ediyor. M2M'nin benimsenmesinde bir diğer önemli faktör de maliyet tasarrufları; M2M teknolojisi, birçok süreci otomatikleştirmeye yardımcı oluyor, böylece daha düşük maliyetle verimliliği artırıyor. Örneğin, varlıkların uzaktan izlenmesi, zaman ve emek tasarrufuna olanak tanıyor. M2M, aynı zamanda kestirimci bakım için de kullanabiliyor. Ekipmandaki sensörler, bir soruna dair ilk işareti aldıklarında bir uyarı gönderebiliyor ve arıza çıkmadan önce onarım planlanabiliyor. Makine bakımının uygun zamanlarda planlanabilmesi ve sistem arızalarının azaltılması sayesinde makineler, ihtiyaç duyulan saatlerde çok daha verimli çalışabiliyor. Bu şekilde üreticiler ekipman bakımını ve arıza sürelerini en aza indirerek maliyetlerini azaltabiliyor. Ayrıca M2M, tüm makineleri birbirine bağlayarak fabrikaların enerji kullanımını ve ilgili maliyetleri azaltmasına yardımcı oluyor. Bir makine arızalanırsa diğer makineler enerji tüketimini azaltmak için üretimi anında durdurabiliyor.
Dağıtım, satış sürecinin başarısında önemli bir işlev üstleniyor. Üretilen ürünleri satış noktalarına zamanında ulaştırmayı ve dağıtımı verimli bir şekilde yapmayı sağlaması gereken araçlar, küçük ölçekli üreticiler için önemli gider kalemlerinden biri oluyor. Bu noktada araç takip sistemlerinden faydalanmak hem dağıtım sürecinin hem de yakıt kullanımı verimliliğini yükseltebilir.
Araç Takibi Sistem’inin işletmenize kazandıracağı öncelikli avantajlar arasında verimli araç yönetimi, artan zaman ve maliyet tasarrufu, daha fazla emniyet ve güvenliğin yanı sıra yüksek müşteri memnuniyeti yer alıyor. Araç Takip Sistemi ile örneğin, el yapımı kıyafet üreten bir üretici, ürünlerini şehirdeki butiklere dağıtırken araçlarının rotalarını optimize edebilir. Bu, teslimat sürelerini kısaltır ve yakıt tüketimini azaltır. Ayrıca, teslimatların zamanında ve eksiksiz yapılmasını sağlar.
Sahadaki araçlarınızın hız, rota, konum ve kullanım bilgilerini görüntülemenizi, anlık ve geriye dönük raporlama yapabilmenizi sağlayan Vodafone Business Araç Takip Sistemi ile
Vodafone Bulut Santral ise hem üretici olarak işletmenizle ilgili bilgileri hem de online satış yaptığınız web sitelerinden elde ettiğiniz müşteri bilgilerini güvenli bir şekilde saklamanızı sağlıyor. Sistemin tamamen online olması, herhangi bir belge kaybının söz konusu olmayacağı ve sıra dışı fiziksel durumların verilerinizi etkilemeyeceği anlamına geliyor.
Vodafone Bulut Santral ile müşteri verilerine merkezi erişim sağlayarak verimli iş akışları oluşturabilirsiniz. Farklı uygulamalar arasında geçiş yapmanıza gerek kalmaz ve tüm önemli bilgilere tek bir yerden erişilebilirsiniz.
Bugün, tüketicilerin yüzde 90'ı, müşteri hizmetleriyle ilgili bir soruları olduğunda anında yanıt almanın kritik olduğunu belirtiyor. Bu beklenti, işletmelerin müşteri iletişimlerinde proaktif olması gerekliliğinin altını çiziyor. Aynı zamanda müşterilerin yaklaşık yüzde 86'sı, işletmelere yapılan çağrılarda iletişim kanalları arasında sorunsuz bir şekilde geçiş yapabilmeye ve esnekliğe her zamankinden daha fazla öncelik verilmesini bekliyor. Müşterilerinize kusursuz deneyimler sunmanıza katkıda bulunan Bulut Santral ile arayan müşterilerinize gecikme ve çağrı kesintisi olmadan yanıt vermeniz tutarlı hizmet kalitesi sunmanıza, güvenilir bir itibar oluşturmanıza ve müşteri memnuniyetini artırmanızı sağlayabilir.
Bulut Santral sayesinde;
Kullandığı ürünler
Diğer haberler