Çıkış Yap
Vodafone Yanımda İnternet sayfasından çıkmak üzeresiniz. Oturumunuzu sonlandırmak istediğinize emin misiniz?
Vodafone Yardım sayfasına hoş geldiniz.
Hem Vodafone mobilli hem de Vodafone Ev internetli olan müşterilerimiz, altyapı kaynaklı olarak bir kesinti yaşadıkları takdirde; Vodafone mobil hatlarına tanımlanacak 48 saat geçerli 10GB sayesinde kesintisiz bağlantı hizmetinden yararlanabilir.
İnternetinizde kesinti yaşadığınız takdirde 10 GB mobil destek paketinizi aktiflemek için TOBİ ya da çağrı merkezi üzerinden bize ulaşabilirsiniz. Uzaktan gerçekleştirilen bağlantı kontrollerinin ardından sorun, uzaktan yönlendirmeler ile çözülemezse arıza kaydı oluşturulur. Arıza kaydınızın açılmasını takiben; 48 saat geçerli 10 GB mobil internet desteğiniz, ev interneti iletişim numarası olarak sistemde kayıtlı olan mobil hattınıza tanımlanır ve tarafınıza SMS bilgilendirme yapılır.
Arızanızın 48 saat içerisinde çözümlenemediği durumda, TOBİ menüsünden ‘’Teknik Destek’’ seçimini yaparak 10 GB internet desteğinizi yeniden aktifleyebilirsiniz.