Yardıma ihtiyacınız var mı?
TOBi Chat
Sohbeti bitirmek istediğinize emin misiniz?
Sohbeti kapatırsanız, tekrar girdiğinizde sohbet baştan başlatılacaktır.
Sohbeti bitir
Sohbette kal
Beklenmedik bir hata oluştu.
Başlat
Bitir

Yenilenen Vodafone Ev İnterneti ile siz de internetinizi yenileyin, size özel fırsatları hemen keşfedin!

Hemen incele
Vodafone Yardım sayfasına hoş geldiniz.

Vodafone Yardım sayfasına hoş geldiniz.

Süper Arama ile yapay zekaya soru sorabilirsin.
Süper Arama

Kurumsal

Ücretlendirme

Güncel kullanımımı nasıl görüntüleyebilirim?

Güncel fatura tutarı, Fatura İşlemleri sekmesinin altında bulunan Güncel Kullanımlar bölümünde “Güncel Kullanım Tutarı” olarak yer almaktadır.

Görüntülemek istediğiniz Fatura Hesabı Numarası'nın yanındaki Detay butonuna tıklayarak tarife ve ücret detayları, tarife ve paket harici ücret detayları ve güncel kullanım detaylarınız hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz.

Vodafone Self Servis mobil uygulamasını kurumsal hatlarım için kullanabilir miyim?

Hayır. Maalesef kurumsal müşterilerimiz Vodafone Self Servis cep uygulamasını kurumsal hatları için kullanamazlar.

Detaylı fatura aboneliğini nasıl başlatırım?

Online Self Servis’te "Fatura İşlemleri" sekmesinin altında "Detaylı Fatura Aboneliği" menüsünden istediğiniz fatura hesap numarasının aboneliğini açıp kapatabilirsiniz.

Yasal E-Faturamı nasıl görüntüleyebilirim?

Eğer şirket yetkilisi iseniz, Online Self Servis’e girişinizi yaptıktan sonra Fatura İşlemleri’nin altında E-Fatura sekmesinde görüntülemek istediğiniz fatura hesap numarasına tıkladığınızda fatura içeriğini indirebilirsiniz.

Paketimde ne kadar dakika, SMS veya internet kaldığını nasıl öğrenirim?

Online Self Servis ‘Fatura İşlemleri’ menüsü altında ‘Güncel Kullanım Tutarı’ menüsünden fatura hesabı bazında, ‘Güncel Kullanım Detayı’ menüsünden ise GSM numarası bazında hattınıza ait paketleri, paket harici kullanımlarınızı ve kalan kullanımlarınızı görüntüleyebilirsiniz.

Faturamı hat bazında ödeyebilir miyim?

Hayır. Faturanızı sadece fatura hesabı bazında ödeyebilirsiniz.

Online Self Servis’te Fatura İşlemleri sekmesi altından Fatura Ödeme menüsü ile fatura hesabınızı seçerek ödemenizi güvenli bir şekilde 7/24 yapabilirsiniz. Gün içerisinde aynı kredi kartı ile en fazla 4 adet fatura ödemesi yapabilirsiniz.

Fatura alış yöntemimi nereden öğrenebilirim / değiştirebilirim?

Online Self Servis ‘Fatura İşlemleri’ menüsü altında ‘Fatura Gönderim Tercihleri’ menüsünden fatura hesabı bazında, fatura gönderim tercihlerinizi görüntüleyebilir ve değiştirebilirsiniz.

Faturanızı posta, email ya da basılı olarak alabilirsiniz. Tercihinizi belirlemek için ilgili fatura hesabınızın yanındaki fatura gönderim tercihinizi seçin ve yanındaki güncelle butonuna basın. Talebiniz gönderildikten sonra yanında onay ikonu çıkacaktır.

Geçmiş dönem fatura aboneliğini nasıl başlatırım?

Geçmiş dönem fatura aboneliğinizi 542 Vodafone Müşteri Hizmetleri’ni arayarak başlatabilirsiniz.

Fatura Merkezi ile neler yapılabilir?

Fatura Merkezi'nde:

Detaylı fatura analizi yapılabilir, istenildiği zaman detaylar csv, xls, pdf formatlarında bilgisayara indirilebilir, ya da yazıcıdan yazdırılabilir.

Toplam kullanım tutarı görüntülenebilir, ihtiyaca göre yeni raporlar oluşturulabilir.

Sabit hatlar veya diğer cep telefonları ile toplamda ne kadar görüşme yapıldığını, trend ve dağılım raporlanabilir; konuşma, SMS veya internet kullanımlarına göre iletişim harcamaları takip edilebilir.

Bölge veya departman harcamalarını gruplayarak anlık ve geçmişe yönelik kullanım analizi yapılabilir.

Online ortamda tüm fatura detayları, kalem raporu, kullanım yönü, trendi ve dağılımı raporlarına ulaşılabilir.

Fatura Merkezi’ne hangi kullanıcılar ulaşabilir?

Fatura Merkezi’nden Online Self Servis’te yetkili olarak tanımlanmış olan tüm kullanıcılar faydalanabilir.

Kurumsal bölge/departman analizi nedir?

Departman/Bölge Tanımlama menüsüne Fatura Merkezi Ayarları altında Şirkete Özel Fatura Profili Oluşturma altından ulaşabilirsiniz. Bu menüde hatlarınızı departman veya bölgelere göre ayrı ayrı tanımlayabilir, bütçenizi yönetebilirsiniz.

Geçmişe dönük GSM bazında kullanım detaylarımı nereden öğrenebilirim?

Online Self Servis’te Raporlar ve Analizler altındaki Raporlar menüsünden ‘Hat bazında kullanım raporu’ ile istediğiniz aylar arasındaki kullanım detayınızın raporunu alabilirsiniz. Eğer 1000 satırdan fazla kullanım detayınız var ise toplu talep yapmanız gerekir. Bu durumda Raporlar ve Analizler menüsünün altında Raporlar sekmesinden toplu rapor talebi yapabilirsiniz.

Ayrıntılı faturamı nasıl görüntüleyebilirim?

Ayrıntılı faturanızı Online Self Servis'ten ücretsiz olarak görüntüleyebilir ya da Müşteri Hizmetleri üzerinden talep edebilirsiniz. Müşteri Hizmetleri üzerinden yapılan taleplerde ücretler aşağıdaki gibidir:

Ücretler:

Çağrı Merkezinden Talebe Istinaden Ayrıntı Tekrar Gönderim: 0,60TL/sayfa

Ayrıntılı Fatura Aboneliği: 0,60TL/sayfa

14 Temmuz 2014 itibariyle çağrı merkezinden abone isteği ile ayrıntısını tekrar posta ile talep eden abonelerden gönderim başına alınan 0,60TL ücret alınacaktır. Gönderim ücreti, 2 sayfa ve üzeri gönderimlerde en fazla 2 sayfa ücreti üzerinden 1,20TL olarak hesaplanacaktır. Fatura itirazı sonucunda tarafımızdan ayrıntı gönderimi önerilen aboneler için ücretsiz gönderim devam edecektir.

Ücretlendirme

Yardım Konuları