Çıkış Yap
Vodafone Yanımda İnternet sayfasından çıkmak üzeresiniz. Oturumunuzu sonlandırmak istediğinize emin misiniz?
Vodafone Yardım sayfasına hoş geldiniz.
Siparişinizi oluşturduktan sonra teslimat adresinizi değiştiremezsiniz.
• İade süresi siparişiniz elinize ulaştığından itibaren 14 gündür.
• Ürünlerinizi ücretsiz iade edebilmek için iade kargo kodu almanız gerekir.
• Ürünlerinizi iade adımında gösterilen kargo firması ile iade edebilirsiniz.
• Satın alınan ürünün orijinal kutusunda ve zarar görmemiş olması gerekir.
• Tüm tamamlayıcı aksesuarları ile birlikte iade edilmesi gerekir.
Cayma hakkının geçerli olmadığı ürünler ;
• Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek ürünler
• Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünler
• Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetler.
• Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan ürünler
• Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ürünler
• Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınlar
• Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallar
• Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetler
• Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek içecek tedariği ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine yönelik hizmetler
• Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde ve maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin ürünler .
Hayır, her teslimatınız için ayrı bir iade paketi hazırlanmanız gerekmektedir.
İade kodunuza Her Şey Yanımda üzerinden Hesabım> Siparişlerim > Sipariş Detayı sayfasından iade talebi oluşturarak ulaşabilirsiniz.
İadeden vazgeçtiğiniz durumda iade kodunuzu iptal etmenize gerek yoktur.
İade edilen ürünleriniz bize ulaştıktan sonra 2-8 iş günü içerisinde iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir ve süreci tamamlanır. İade şartlarına uygun olan ürünleriniz için ücret iade süresi bankanıza bağlıdır. Kredi kartlarında ücret iadesi birkaç günde sonuçlanırken, banka kartlarında daha uzun sürmektedir.
İade şartlarına uygun olmayan ürünler adresinize geri gönderilecektir.
İade talebi oluşturduktan sonra paketinizi seçilen kargo şubesine iade koduyla birlikte teslim etmeniz gerekmektedir.
Vodafone Yanımda içerisinden Her Şey Yanımda sayfasına girip satın almak istediğiniz ürünleri görüntüleyebilir ve satın almak istediğiniz ürünleri 'Sepete Ekle' butonuna tıklayarak sepetinize ekleyebilirsiniz. Adres ve kart bilgilerinizi tamamlandıktan sonra siparişinizi onaylayarak alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.
Her Şey Yanımda’da taksitlendirme seçeneği bulunmamaktadır.
Kargo firması adresinizde bulunmadığınız durumunda siparişinizi şubenizden alabileceğinizi bildiren bir not bırakır ve 3 gün içerisinde siparişinizi kargo şubesinden teslim alabilirsiniz. 3 gün içerisinde paketinizi belirtilen şubeden almazsanız siparişiniz satıcıya iade edilir.
Siparişinizin teslimi esnasında paketinizi, kargo görevlisinin yanında açıp kontrol edin.
Hayır, sadece çalışma günlerinde teslimat yapılmaktadır.
Hesabım sayfasında sağ üst köşedeki kalem işaretine basarak e-posta adresinizi güncelleyebilirsiniz.
Stokta olmayan ürünler listelenmeyecektir. Stoğu azalan ürünlerin adetlerini ise ürün detay sayfalarında görüntüye bilirsiniz.
Alışveriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden satın almış olduğunuz ürünü değerlendirebilirsiniz.
Evet, kullanabilirsiniz.
Kampanya süresince tüm siparişi iptal ettiğiniz durumda işleminiz tamamlandıktan 1 saat sonra indirim kodunuz aktifleştirilecektir. Ürün özelinde indirim kodu kullandıysanız siparişinizde ilgili ürünü iptal etmeniz yeterlidir.
Kampanya süresince tüm siparişi iade ettiğiniz durumda işleminiz tamamlandıktan 1 saat sonra indirim kodunuz aktifleştirilecektir. Ürün özelinde indirim kodu kullandıysanız siparişinizde ilgili ürünü iade etmeniz yeterlidir.
Teslimat sadece size yapılacağından size adreste ulaşılamadığında siparişiniz kargo firmasının ilgili ofisine götürülecek ve sizinle iletişime geçilecektir. Ofise giden kargo ertesi gün tekrar dağıtıma çıkarılır. Ertresi gün yapılan dağıtım sırasında da aynı durumun yaşanması halinde kargo firması adresinize bir not bırakır ve siparişinizi tekrar kargo şubesine götürür. 3 gün içerisinde geri bildirim ile siparişinizi teslim almak istememeniz halinde siparişiniz tekrar tedarikçi firmanın deposuna çekilir.
Siparişiniz depoya geldiğinde ürününüzü istediğinize dair talep oluşturmuşsanız, siparişiniz tekrar gönderilir. Ürününüzün sizin dışınızda bir kişiye teslim edilmesini isterseniz mutlaka Vodafone Faturaya Ek Cihazlar online siparişiniz sırasında talep oluşturmanız gerekmektedir.
Hiçbir sipariş kargo şubesinden teslim edilmemektedir. Eğer siparişinizi kargo şubesinden teslim almak isterseniz mutlaka Vodafone üzerinden kayıt oluşturmalısınız.
Ürünün kargo paketinde veya üründe fark edilir şekilde hasar, darbe, kırık tespit edilmesi durumunda, kargo görevlisine mutlaka hasar tespit tutanağı düzenletmelisiniz. Hasarlı kargolar için kargo görevlileri zabıt tutmakla yükümlüdür. Kargo görevlisinin belge, zabıt veya tutanak düzenlemediği durumlarda ürünü teslim almadan görevliye iade edebilir veya kargo şubesinde kontrolunu sağlayarak teslim alabilirsiniz. Hasar tespit belgesini düzenletmezseniz üründeki sorunun kargo kaynaklı olduğunu ispatlamanız mümkün değildir. Bu nedenle mutlaka tutanak tutturmalısınız.
Yanımda puanlarını, Her Şey Yanımda alışverişlerinin ödeme sayfasında çıkan “Cüzdanımdaki Yanımda puanlarımı kullan” seçeneğini seçerek harcayabilirsin. Bu seçeneği işaretlediğinde, Yanımda puanlarının tutarı, toplam sepet tutarına indirim olarak yansıyacaktır.
542 numarasını arayarak cüzdan kapatma işlemini gerçekleştirebilirsin.
Yanımda puanlar hesaba aittir, başkasına hediye edilemez.
Yanımda puan, alışverişlerinde kullanabileceğin bir ödül puandır. Yanımda puanlarını biriktirerek geçerlilik süresi sona erene kadar Her Şey Yanımda alışverişlerinde kullanabilirsin.
Yanımda puanlar hesaba aittir, başkasına hediye edilemez.
Evet, Yanımda puanların ile aldığın ürünleri iptal veya iade etme durumlarında Yanımda puanların hesabına otomatik olarak geri yüklenecektir. Yüklenmemesi durumunda 08505494242 numarası aracılığıyla müşteri hizmetlerine ulaşabilirsin.
Şansını Kazı biletleri iade edilmemektedir.
Evet, Şansını Kazı biletini mobil ödeme servisi ile satın alabilirsin.
Hesabım> Çekiliş Yanımda> Biletlerim adımlarını izleyerek çekiliş biletlerinizi görüntüleyebilirsiniz. Dilerseniz “Biletlerim” sayfasında ilgili biletin üzerine tıklayarak bilet numaranızı öğrenebilirsiniz.
Cüzdan işlem limiti aylık 1.500 TL’dir. Bu tutar toplam işlem limitini kapsar. Dilersen tüm limitini tek seferde de kullanabilirsin.
Evet, Cüzdan ile aldığın ürünleri iptal veya iade ettiğinde Yanımda puanların/ TL bakiyen hesabına otomatik olarak geri yüklenecektir. Daha fazla bilgi almak için Her Şey Yanımda müşteri hizmetlerini arayabilirsin.
Geleneksel oyun heyecanını dijitale taşıyan Süper Tombala, 90 top ve 125 sabit kart ile oynanan ve oynadıkça Yanımda puan kazandıran bir dijital oyundur. Oyunculara istedikleri oyun odalarından kart satın alma ve aynı anda birden fazla odada çekilişlere katılma imkânı sunar.
Oyun Kartları ve Numaralandırma
1-125 arasında numaralandırılmış oyun kartları, 5 farklı renkte ve 25'lik gruplar halinde bulunur. 125 sabit kart sistemde önceden tanımlanmıştır.
Çekilişler
Çekilişler, haftalık olarak planlanır ve Çekiliş Takvimi tablosunda önceden belirlenen şekilde listelenir. Oyuncular hem sıradaki çekiliş için hem de takvimde ilan edilen gelecekteki çekilişler için tercih ettikleri oyun odasından kartlarını önceden satın alabilirler.
Oyun Odaları
Süper Tombala'da her çekiliş için farklı kart bedellerine sahip çeşitli oyun odaları bulunur. Her odanın kendi ikramiye havuzu vardır ve satılan kartlar ile kazananlar, odaya özgü olarak kaydedilir. Örneğin, aynı çekiliş için 2 TL, 10 TL ve 50 TL'lik kart bedelleri sunan 3 farklı oda bulunabilir. Bu sayede oyuncular istedikleri fiyatta ve her oda için özel kartlar satın alabilir ve aynı anda birden fazla odada aynı çekilişlere farklı kart bedelleri ile katılabilir
Aşağıdaki adımları izleyerek Süper Tombala'da kazanma heyecanına ortak olabilirsiniz.
Oda Seçimi ve Kart Satın Alma: Oyuncular, farklı kart bedellerine sahip oyun odalarından birini seçerek katılım sağlarlar. Her oda, kendi şartlarına ve ikramiye havuzuna sahiptir.
Oyun Başlangıcı ve Gerekli Kartlar: Her odanın başlangıç şartı farklıdır; en az 10 farklı kartın satın alınması gereklidir. Eğer bir odada bu şart sağlanamazsa, o oda için çekiliş iptal edilir ve iştirakçilere kart bedelleri iade edilir.
Kart Satışı ve İşaretlenme: Çekilişin başlamasına 10 saniye kala kart satışı sona erer. Oyun başladığında, çekilen numaralar otomatik olarak kartlar üzerinde işaretlenir. Kazanmaya en yakın olan kartlar “Yürüyen Kartlar” kısmından takip edilebilir.
İkramiye ve Sonuçlar: Çekiliş sırasında kazandığın ikramiye ile ilgili anında bilgilendirilirsin. Eğer çekiliş takviminde yer alan bir çekilişe önceden katıldıysan, çekilişi canlı olarak izleyemesen bile Sonuçlar sayfası üzerinden istediğin zaman çekiliş detaylarını ve kazananları görüntüleyebilirsin.
Oda Geçişi ve Kart Bilgileri: Farklı oyun odaları arasında geçiş yapılarak kartlar izlenebilir ve farklı odalardaki kazanan kartlar anlık olarak görüntülenebilir.
Süper Tombala'da 125 sabit kart bulunur. Satın alınmış kartların iptal edilmesi, diğer oyuncuların hakkının ihlal edilmesine yol açabileceği için iade durumu söz konusu değildir.
Kazandığın ikramiyeler cüzdanına Yanımda puan olarak yüklenir. Puan bakiyeni Her Şey Yanımda içerisinde kuyumculuk ürünleri dışında tüm alışverişlerinde ve diğer şans oyunlarında kullanabilirsin. Alışverişlerinde kullanırken ödeme adımında “Yanımda puanımı kullan” seçeneğini seçtiğinde puan tutarın sepetine indirim olarak yansıtılacaktır.
*Kazanılan Yanımda puanlar TL bakiyeye çevrilip karta aktarılamaz, nakit olarak çekilemez.
Süper Tombala ekranında “Bakiye yükle” butonuna tıkladıktan sonra gelen cüzdan yükleme ekranında sadece kendi banka/kredi kartına ait bilgiler ile cüzdanına bakiye yükleyebilirsin.
08505494242 numaralı müşteri hizmetlerini arayarak durumu iletebilirsin.
08505494242 numaralı müşteri hizmetlerini arayarak öneri ve şikayetlerini iletebilirsin.
Çekiliş Yanımda, Vodafone Yanımda uygulaması üzerinden ulaşabileceğin bir şans oyunudur. Milli Piyango idaresi güvencesiyle Piyango Sepeti tarafından düzenlenmektedir. 320 sayılı Kanun Hükmünde Kararname hükümleri uyarınca, İdare tarafından tertiplenen Karşılığı Nakit Olmayan Oyunlar için taahhüt edilen ikramiyeler Devlet garantisi altındadır.
Çekiliş Yanımda üzerinden bir çekilişe katılabilmek için öncelikle bilet satın alman gerekir. Her ürün için ayrı bilet satışı gerçekleşmektedir. Bilet satışları, Çekiliş Yanımda sayfasında, çekiliş koşullarında açıklanan tarih ve saatlerde başlayıp sona erecektir.
Çekiliş Yanımda sayfasında bulunan Çekilişler sayfasından istediğin bileti sepetine ekleyebilirsin. Sepetindeki biletleri faturana yansıtarak, kendi kredi/banka kartınla ya da Yanımda puanlarını kullanarak satın alabilirsin.
Aldığın biletleri Her Şey Yanımda > Şans Yanımda > Çekiliş Yanımda > Biletlerim alanından görüntüleyebilirsin.
Çekilişler, üzerinde numaraların yazılı olduğu topların, hareketli kürelerden seçimi ile halka açık olarak veya gelişen teknoloji kullanılarak dijital olarak gerçekleştirilmektedir. Katılımcılar, çekilişleri https://www.youtube.com/@mpikurumsal6864 linkinden izleyebilirler.
Çekilişe katılım belirtilen tarihe veya biletler tükenene kadar devam edecek olup, satış sonlandırıldıktan sonra belirlenen tarih ve saatte çekiliş yapılarak sonuçlandırılacaktır. Biletleri çekiliş tarihinden daha önce tükenen çekilişler daha erken bir tarihte de yapılabilir.
Yoğun talep sebebiyle biletleri çekiliş tarihinden erken tükenen çekilişler, Milli Piyango İdaresi tarafından daha erken bir tarihte yapılabilir. Eğer çekiliş tarihini kaçırdıysan biletlerinin sonuçlarını Çekiliş Yanımda>Biletlerim kısmından kontrol edebilirsin.
Her Şey Yanımda > Şans Yanımda > Çekiliş Yanımda > Biletlerim adımlarını izledikten sonra açılan Biletlerim sayfasında ilgili biletin üzerine tıklayarak bilet numaranı öğrenebilirsin.
İkramiye kazanan kullanıcıların, sonuçların ilan edilmesinin ardından 15 gün içerisinde Piyango Sepeti çağrı merkezi üzerinden başvuru yapmaları gerekir. Bu başvuru yapılmadığı takdirde kullanıcı kazandığı ikramiye hakkını kaybeder. Kazanılan ikramiye, tescile tabi olmayan bir ürün ise; kullanıcının başvuru yapmasını takip eden 7 gün içerisinde kargoya teslim edilir. Tescil gerektiren ürünler için ise, gerekli resmi prosedürlerin gerçekleştirilebilmesi için kazanan kullanıcının başvuruyu takip eden 30 gün içerisinde şahsen başbayi ofisine gitmesi gerekir.
Çekilişi kazanan talihliler, kazandıkları haklarını teslim almadan bir başkasına devredemezler. Kazanılan hediye, kazanan kişi tarafından teslim alındıktan sonra istenilen kişiye devredilebilir.
On sekiz yaşından küçük kullanıcıların çekilişe katılması kanunen mümkün değildir. On sekiz yaşından küçükler Karşılığı Nakit Olmayan Oyunlara iştirak edemezler, iştirak etmiş olsalar dahi kazandıkları ikramiyeleri verilmez ve bedeli Milli Piyango İdaresi’ne gelir olarak kaydedilir.
08505494242 Müşteri Hizmetleri’ni arayarak iletebilirsin.
0850 549 42 42 Müşteri Hizmetleri’ni arayarak iletebilirsin.
İade Adımları:
1. Her Şey Yanımda anasayfasında yer alan "Hesabım" bölümünden “Siparişlerim'e“ gidin.
2. İade etmek istediğiniz siparişinize tıklayın ve siparişinizin detaylarını görüntüleyin.
3. "İade Talebi " butonuna basın.
4. İade edilecek ürünü seçin.
5. İade talep nedeninizi bildirin.
6. Ekranda çıkan iade kargo kodunu bir yere not alın.
7. İade edilecek ürünler ile birlikte faturayı tek bir pakete koyun. (Her bir teslimat için iade kodu ayrı alınmalı ve paketler ayrı olarak hazırlanarak kargoya verilmelidir.)
8. Paketi iade kargo koduyla birlikte seçtiğiniz kargoya 7 gün içinde teslim edin. Kodu vermeniz yeterlidir. 7 günü geçirdiğiniz durumda yeniden iade kargo kodu almalısınız.
İade edilen ürünleriniz bize ulaştıktan sonra 2-8 iş günü içerisinde iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir ve süreci tamamlanır. İade şartlarına uygun olan ürünleriniz için ücret iade süresi bankanıza bağlıdır. Kredi kartlarında ücret iadesi birkaç günde sonuçlanırken, banka kartlarında daha uzun sürmektedir.
İade şartlarına uygun olmayan ürünler adresinize geri gönderilecektir.
İade Adımları:
Her Şey Yanımda anasayfasında yer alan "Hesabım" bölümünden “Siparişlerim'e“ gidin.
İade etmek istediğiniz siparişinize tıklayın ve siparişinizin detaylarını görüntüleyin.
"İade Talebi " butonuna basın.
İade edilecek ürünü seçin.
İade talep nedeninizi bildirin.
Ekranda çıkan iade kargo kodunu bir yere not alın.
İade edilecek ürünler ile birlikte faturayı tek bir pakete koyun. (Her bir teslimat için iade kodu ayrı alınmalı ve paketler ayrı olarak hazırlanarak kargoya verilmelidir.)
Paketi iade kargo koduyla birlikte seçtiğiniz kargoya 7 gün içinde teslim edin. Kodu vermeniz yeterlidir. 7 günü geçirdiğiniz durumda yeniden iade kargo kodu almalısınız.
Siparişinizdeki ürünleriniz ‘’Hazırlanıyor’’ statusune geçmeden iptal edilebilir. Ürünlerinizi Hesabım> Siparişlerim > Sipariş Detayı sayfasında “İptal Et” butonuna basarak iptal edebilirsiniz. Bu statü dışındaki siparişlerinizi iptal edemezsiniz .
Hayır, iadelerinizi seçilen kargo firması ile ÜCRETSİZ gönderebilirsiniz.
Hayır, Mesafeli Satış Sözleşmesine göre internetten veya mobilden satın alınan bir ürünü iade etme süresi 14 gündür.14 günlük süre ürünü kargodan teslim aldığınız gün başlar.
Faturanız yoksa aşağıdaki bilgileri boş bir kağıda yazıp iade paketinin içine koyup iadenizi yapabilirsiniz.
Ad Soyad:
Sipariş No:
İade Nedeni:
Tüm müşteriler Her Şey Yanımda’dan alışveriş yapabilir.
Kredi kartı, banka kartı ve Vodafone Pay kartınız ile ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz. Kapıda ödeme ve havale/EFT yoluyla ödeme seçenekleri bulunmamaktadır.
Her Şey Yanımda sayfasında ürününüzü sepete ekledikten ve sepeti onayladıktan sonra ödeme ekranına yönlendirilirsiniz. Ödeme ekranında kart bilgilerinizi kaydedebilirsiniz.
Her Şey Yanımda üzerinden satılan her ürünün satış fiyatına KDV dahildir.
Satın aldığınız ürünler sipariş detay sayfasında belirtilen teslimat tarih aralığında teslim edilir. Satın aldığınız ürünlerin teslimat tarihine ulaşmak için Hesabım> Siparişlerim > Sipariş Detayı.
Kargoya verilmiş siparişlerinizi ise kargo firmasından gelen bilgi SMS’indeki “Kargo Takip” linkinden ya da Hesabım > Siparişlerim > Sipariş Detayım sayfasındaki Kargo Takibi butonundan takip edebilirsiniz.
Siparişinizi oluşturduktan sonra teslimat adresinizi değiştiremezsiniz.
Siparişinizin eksik, hasarlı ya da yanlış olduğunu düşünüyorsanız iade adımlarını takip ederek ürününüzü iade edebilirsiniz. İade ettiğiniz ürünü ekiplerimiz inceledikten sonra haklı bulunmanız durumunda iade tutarı bankanıza yatırılacaktır.
Pakette ya da paket içeriğinde herhangi bir hasar ve eksiklik varsa ;
Kargo görevlisine kutuda hasar varsa ‘’Hasar Tespit’’ üründe hasar varsa “Durum Tespit Tutanağı” tutturun.
Sipariş ekranından iade seçeneği ile iade kodu alın.
Ürünü bu tutanak ve fatura ile birlikte kargo görevlisine teslim edip satıcıya geri gönderin.
Kurulumu yetkili servis tarafından yapılacak olan buzdolabı, çamaşır makinesi, televizyon gibi elektronik kategorisi ürünlerinde ;
Paket yetkili servis bilgisi olmadan açılırsa ürün iade kapsamı dışında kalır.
Yetkili servis kurulumu esnasında sorun tespit edilirse yetkili servis raporu ile ürünü iade edilebilirsin
Siparişleriniz kargoların çalışma saatleri içerisinde teslim edilecektir.
MNG Kargo için 8.30 – 18.00
Yurtiçi Kargo için 9.00-18.00
Hayır, sadece yurt içi teslimat yapılmaktadır.
Vodafone Yanımda hesabınıza giriş yapmanız gerekmektedir. GSM NUMARANIZ ve Vodafone Self Servis şifreniz ile mobil uygulamamız üzerinden giriş yapmanız yeterlidir. Şifreniz yoksa ya da unuttuysanız S yazıp 7000'e SMS göndererek Vodafone Self Servis Şifrenizi alabilir ve hesabınıza giriş yaparak alışverişe başlayabilirsiniz.
Her Şey Yanımda sayfasında ürününüzü sepete ekledikten ve sepeti onayladıktan sonra ödeme ve adres bilgileri ekranına yönlendirilirsiniz. Bu ekranda teslimat adresi tanımlayabilirsiniz.
Siparişinizi hiçbir ücret ödemeden iade ederek size uygun bedeni/numarayı yeniden sipariş verebilirsiniz. İade işlemleri için “İade işlemini nasıl yapabilirim?” bölümündeki adımları izleyin.
200 TL ve üzerindeki alışverişleriniz ücretsiz kargo ile gönderilmektedir. 200 TL altındaki siparişleriniz için kargo ücreti 28,90 TL'dir.
Her Şey Yanımda Müşteri Hizmetlerimiz, 08505494242 numaramız üzerinden 09:00-00:00 saatleri arasında hizmet vermektedir. Dilerseniz herseyyanimda@vodafone.com adresine talebinizi içeren mailinizi iletebilirsiniz. Size en kısa sürede dönüş yapılacaktır.
1 -Cüzdan oluşturma butonuna tıkla
2 - Bilgilerini kimliğinde yazılı haliyle doldur ve doğrula.
3 - Cüzdanın oluştu. “Şans Yanımda” sayfasındaki oyunlar ile Yanımda Puan kazanmaya başlayabilirsin.
Yanımda puan, alışverişlerinde kullanabileceğin bir ödül puandır. Yanımda puanlarını biriktirerek geçerlilik süresi sona erene kadar Her Şey Yanımda alışverişlerinde kullanabilirsin.
TL bakiye ise cüzdanına yüklediğin tutardır. Yanımda Puandan farklı olarak TL bakiyeni Her Şey Yanımda alışverişlerinde süresiz olarak kullanabilir, dilediğinde kartına geri aktarabilirsin.
Yanımda puanlarını nakit paraya çeviremezsin.
Hayır, cüzdan bilgileri kişisel veriler ile eşleştiği için her TCKN’nin bir adet cüzdan hesabı olabilir.
Cüzdan için tanımlanan telefon numarasını değiştirmek istersen 542’yi arayarak işlemini gerçekleştirebilirsin.
Her Şey Yanımda'da, “Hesabım” menüsünün altındaki “Cüzdanım” bölümüne giderek, 'Bakiye Yükle' seçeneğinden kendine ait Kredi/Banka kartınla kolayca bakiye yükleyebilirsin."
Evet, Yanımda puanların ile aldığın ürünleri iptal veya iade etme durumlarında Yanımda puanların hesabına otomatik olarak geri yüklenecektir. Daha fazla bilgi almak için Her Şey Yanımda müşteri hizmetlerini arayabilirsin.
Hayır, cüzdan özelliğinin herhangi bir kullanım ücreti yoktur.
Yanımda puan kazanmak için aktif bir Cüzdanım hesabına sahip olmalısın. Cüzdanım hesabı oluşturduktan sonra Şansını Kazı oynayarak Yanımda puan kazanabilirsin. Sahip olduğun Yanımda puanları Cüzdanım sekmesinden görüntüleyebilirsin.
Yanımda puanlarını TL değerinde harcayabilirsin fakat doğrudan TL’ye çeviremezsin.
Yanımda puanlarını, Her Şey Yanımda alışverişlerinin ödeme sayfasında çıkan “Cüzdanımdaki Yanımda puanlarımı kullan” seçeneğini seçerek harcayabilirsin. Bu seçeneği işaretlediğinde, Yanımda puanlarının tutarı, toplam sepet tutarına indirim olarak yansıyacaktır.
Yanımda puanların operatör değişikliğinde silinmez.
Şansını Kazı, bilet üzerindeki kapalı kutucukların açılması sonucu 3 adet aynı tutar bulunmasıyla bilet sahibine anında ikramiye kazandıran şans oyunudur.
Bilet üzerindeki kapalı kutucukları parmağınla kazıyarak açılmasını sağlayabilirsin. Aynı tutardan 3 tane açılması durumu kazandığının göstergesidir. Aynı sayının 3 adet açılmaması durumu biletin kaybettiğini gösterir. Satın alınan biletin kazınmaması halinde, bilet 48 saat içerisinde otomatik olarak kazınır. İkramiye kazanılması halinde tutar Cüzdanım hesabına yüklenecektir.
Bilet üzerindeki kapalı kutucukları parmağın ile kazıdığında aynı tutardan 3 tane açılması biletin ikramiye kazandığının göstergesidir.
Hayır, cüzdanındaki bakiye ATM’den çekilemez.
Her Şey Yanımda'da, “Hesabım” menüsünün altındaki “Cüzdanım” bölümüne giderek, “Cüzdan Hareketlerim” kısmından işlem detaylarına ulaşabilirsin.
1.Çinko: Bir yatay sıradaki tüm numaraları ilk dolduran oyuncular 1. Çinko ikramiyesine hak kazanır.
2.Çinko: İki yatay sırayı ilk dolduran oyuncular 2. Çinko ikramiyesine hak kazanır.
Tombala: Her üç sırayı ilk dolduran oyuncular Tombala ikramiyesine hak kazanır.
Jackpot: Belirli sayıda top çekilmesi durumunda, ilk kartı dolduran oyuncular ilgili odanın Jackpot ikramiyesini alır. Jackpot miktarı ve kalan top sayısı, çekilişin başlamasıyla birlikte görüntülenir.
Çinko ve Çekiliş İptalleri: Kart satışı, belirlenen sayının altında kalırsa 1. Çinko iptal edilir ve doğrudan 2. Çinko veya Tombala için çekiliş yapılır.
Farklı Kart Adetleri ve İkramiye Dağıtımı: Satılan kart adedi 60 ve üstünde ise, 1. Çinko, 2. Çinko ve Tombala yapan kartlar ikramiye kazanır. 40 ile 60 arasında sadece 2. Çinko ve Tombala, 40'tan az ise sadece Tombala yapan kartlar ikramiye kazanır.
Eşit İkramiye Dağıtımı: Tombala, bir havuz oyunu olduğu için aynı kartları alan birden fazla oyuncu olduğunda, kazanılan ikramiye eşit şekilde paylaştırılır.
Jackpot ve İleri Tarihli Çekilişler: İleri tarihli çekilişlerde gösterilen Jackpot bedeli, o an için odanın biriktirdiği tutarı temsil eder. İleri tarihli bir çekilişin başlamasından önce Jackpot kazanılması durumunda, odanın Jackpot ikramiye bedeli sıfırlanır ve yeni bir Jackpot oluşmaya başlar.
İleri tarihli çekilişler için ikramiye dağıtım esasları değişebilir.
Çekiliş sırasında kazandığın ikramiye ile ilgili anında bilgilendirilirsin. Eğer çekiliş takviminde yer alan bir çekilişe önceden katıldıysan, çekilişi canlı olarak izleyemesen bile Sonuçlar sayfası üzerinden istediğin zaman çekiliş detaylarını ve kazananları görüntüleyebilirsin.
08505494242 numaralı müşteri hizmetlerini arayarak durumu iletebilirsin.
Süper Tombala oyunundan kazandığın ikramiyeler cüzdanına Yanımda puan olarak yüklenir ve sadece Her Şey Yanımda içerisindeki harcamalarında kullanılabilir, TL bakiyeye çevrilip çekilemez.
Her çekiliş için verilecek ödül adeti değişiklik göstermekte olup ilgili çekilişin açıklama sayfasında yer almaktadır.
Çekilişler gerçekleştiğinde sonuçlarını Her Şey Yanımda > Şans Yanımda > Çekiliş Yanımda >Biletlerim alanından kontrol edebilirsin. Çekilişleri kazanan bilet talihlilerinin bilet numaralarına ise https://www.piyangosepeti.com.tr/sonuclar üzerinden ulaşabilirsin. Sonuçlar, Milli Piyango İdaresi resmî web sitesi üzerinden ilan edilmesinden itibaren kullanıcılara tebliğ edilmiş sayılır.
Satın alınan çekiliş biletlerinin iadesi bulunmamaktadır.
Tescile tabi olmayan bir ikramiye kazandığında, ürün tarafına kargo ile teslim edilir. Teslimat sırasında kimliğini göstererek kazandığın ikramiyeyi teslim alabilirsin. Kargo teslimatı sırasında adresinde olmaman durumunda ya da herhangi bir nedenle teslimatın gerçekleşmemesi halinde yeniden gönderim sağlanacaktır. Yeniden gönderim en çok üç kez gerçekleştirilecektir.
Çekilişi kazanmış olan kullanıcılar, kazandıkları eşya / hizmet ikramiyeleri için tüm vergi ve diğer yasal ücretlerden, Veraset ve İntikal Vergisi’nden muaf tutulacaktır. Kazanılan ikramiye, tescile tabi bir ürün ise (araba, motor vb.) sadece tescil masrafı ve tescil için gerekli vekaletname ücretleri kazanan kişiler tarafından ödenecektir.
Çekiliş Yanımda üzerinden gerçekleşen tüm çekilişler, Milli Piyango İdaresi güvencesi ile Piyango Sepeti tarafından düzenlenmektedir. Düzenlenen tüm çekilişler, 320 sayılı KHK hükümleri uyarınca, İdare tarafından düzenlenen “Karşılığı Nakit Olmayan Oyunlar” için taahhüt edilen ikramiyeler Devlet garantisi altındadır.