Vodafone Yardım sayfasına hoş geldiniz.

Vodafone Yardım sayfasına hoş geldiniz.

Süper Arama ile yapay zekaya soru sorabilirsin.
Süper Arama

Vodafone Yanımda Uygulaması ile hattınızla ilgili tüm işlemleri kolayca gerçekleştirebilirsiniz.

Hemen indir

Arıza durumunda ev internetimi kullanamadığım sürenin ücretini geri alabilir miyim?

Fatura ve Ödeme

Arıza durumunda ev internetimi kullanamadığım sürenin ücretini geri alabilir miyim?

Vodafone Ev İnterneti’nde, altyapı kaynaklı olarak bir kesinti yaşadığınız takdirde ev internetinizi kullanamadığınız sürenin ücretini ödemezsiniz!

İnternetinizde kesinti yaşamanız durumunda, TOBİ ya da çağrı merkezi üzerinden bağlantı sorununuzu bize iletebilirsiniz. Arıza kaydınızı takiben; biz sorununuzu en hızlı şekilde çözüme kavuşturmaya çalışırken sizin de faturalandırılmanız durdurulur. Bağlantı sorununuzun giderilmesinin ardından faturalandırılmanız yeniden başlatılarak tarafınıza SMS bilgilendirmesi yapılır.

Sabit İnternet Müşterileri

Yardım Konuları