Çıkış Yap
Vodafone Yanımda İnternet sayfasından çıkmak üzeresiniz. Oturumunuzu sonlandırmak istediğinize emin misiniz?
Vodafone Yardım sayfasına hoş geldiniz.
ADSL ışığının yanmamasına aşağıdaki durumlar sebep olmaktadır.
Öncelikle ekteki kontrolleri yapmanızı öneririz:
- Modem kablo bağlantıları hatalı yapılmış olabilir. Kablo bağlantısının doğruluğunu kontrol edin.
- Modem splitter bağlantısı hatalı yapılmış olabilir.(Yalnızca ADSL tipi) Kablo bağlantısını kontrol edebilirsiniz.
- Modeme bağlanan telefon kablosu kesik olabilir. Daire içindeki tesisatınızda ezilme ya da varsa ek noktalarında temassızlık olup olmadığını kontrol edebilirsiniz.
- İç tesisat kaynaklı olabilir. Daire içindeki tesisatınızda ezilme ya da varsa ek noktalarında temassızlık olup olmadığını kontrol edebilirsiniz.
Ek olarak, sorununuzun sebebi aşağıda belirtilen teknik nedenlerden kaynaklanabilir:
- Bina girişinden DSL sinyali daire içerisine giden tesisata bağlanmamış olabilir.
- Tanımlanan hızı şebeke desteklemiyor olabilir. (Yüksek hızın, şebeke ya da iç tesisat kablosunun zayıf olması kaynaklı taşınamaması durumu)
- Şebeke GENEL arızası olabilir.
- Abonelik aktif konumda olmayabilir ya da aktivasyon işlemleri henüz tamamlanmamış olabilir.
Üstteki tüm kontrolleri yaptığınız halde sorununuz devam ediyorsa, Vodafone Forum Ekibi’nden destek alabilirsiniz.