Çıkış Yap
Vodafone Yanımda İnternet sayfasından çıkmak üzeresiniz. Oturumunuzu sonlandırmak istediğinize emin misiniz?
Vodafone Yardım sayfasına hoş geldiniz.
Hız: 5G teknolojisi, 4G’ye göre 10 kata kadar daha yüksek hızı ve kapsama alanıyla işletmeniz için birçok yeni imkan sunacak.
İnovasyon: Teknolojinin sağladığı dönüşümler
sonucunda iş süreçleri giderek daha verimli ve yenilikçi bir hale gelecek. 5G,
otonom sistemlere ve akıllı ofislere giden yolculukta sadece bir başlangıç.
Verimlilik: Veri aktarımındaki gecikme süresi
minimuma inecek. Bu sayede uzaktan kontrol sistemleri ve artırılmış gerçeklik
iş hayatımızın bir parçası haline gelecek.
Bağlantı: Birçok cihazın aynı anda gerçek
zamanlı veri aktarması desteklenecek. Bu sayede hayatlarımıza akıllı şehircilik
gibi kavramlar girecek.
Hat için henüz 5G servisi aktive edilmediyse, şirket yetkilisinin 5G için talepte bulunması gerekir. (5G aktif mi değil mi, ekranlardan nasıl kontrol edildiğini, Siebel ekranlar bölümünde bulabilirsiniz)
Hayır, 5G için herhangi bir ek ücret ödemenize gerek bulunmamaktadır
Hayır açılmaz, M2M hatları için şirket yetkilileri taleplerini ayrıca iletmelidir.
<5G IPTAL> yazıp «7000»’e SMS atarak , her kullanıcı 5G servisini iptal edebilir. Servis iptali için şirket yetkilisi şartı aranmamakta olup, SMS kanalıyla toplu olarak iptal işlemi gerçekleştirilemez. Toplu iptal işlemi için gelen talepler sadece carbon copy ile yapılabilir. İptal işlemi CRM ekranı üzerinden de gerçekleştirilebilir
SMS ve IVR kanalından talep iletildi ise, öncelikle, şirket yetkilisi 5G talebi alınır, şirket yetkilisi olmayan hatların talepleri günlük olarak carbon copy ile işlenir ve ilgili hatların 5G’si açıldığında ayrıca kullanıcılara SMS gönderillir.
Hayır, 4.5G ve 5G uyumlu olmayan SIM kartlar ücretsiz olarak değiştirilmektedir. Uyumsuz bir SIM kartınız var ise ücretsiz adresinize gönderilmiş olup, eğer sizlere ulaşmadıysa, yeni 5G uyumlu SIM kartınızı müşteri hizmetlerimizden TAM/ÖMD’den talep edebilirsiniz
Cihazınızın & SIM kartın uyumlu olup olmadığını ya da 5G servisine kayıt için talebinizi:
SIM kart ve cihaz bilginizi 5G yazıp 7000’e SMS atarak ya da internet sitemiz üzerinden öğrenebilirsiniz. Cihazının uyumluluk bilgisi son 30 gün içerisinde en çok kullandığınız cihaza ait bilgidir. Eğer son 30 gün içerisinde telefonunuzu değiştirdiyseniz web sitemizdeki uyumlu modelleri inceleyerek, uyumlu olup olmadığını öğrenebilirsiniz. Bu sorgulama ile birlikte eğer şirket yetkilisi iseniz 5G talebiniz siz ve şirketinizdeki 4.5G’si açık tüm hatlar için otomatik olarak alınmaktadır.
https://www.vodafone.com.tr/VodafoneBusiness/5g linkinden detaylı bilgi alabilirsiniz
Şirket yetkisi , kendisi vediğer hatlariçin Vodafone Yanımda, IVR, SMS kanalları üzerinden, toplu 5G aktivasyon talebinde bulunabilir. SMS kanalından başvuru yapmak için 5G yazarak 7000’e SMS göndermesi yeterlidir.
Şirket yetkilisi sadece belirli
hatlar için talepte bulunmak istiyor ise, bu talep müşteri hizmetleri
tarafından CRM ekranları yada carbon copy ile
gerçekteştirilebilir. Şirket yetkilisi bu talebini dilerse online self
servis üzerinden kendisi de
gerçekleştirebilir.
CRM ekranları üzerinden kontrol yapılıp, bilgi verilebilir.
Hayır bulunulamaz, şirket yetkilisi ile irtibata geçmesi yönünde bilgilendirilir
SIM kartınız üzerinde 4.5G simgesi varsa, SIM kartınız aynı zamanda 5G uyumludur. 5G yazıp 7000’e ücretsiz SMS atarak, hem SIM kart hem telefonunuzun uyumlu olup olmadığı bilgisini öğrenebilirsiniz.
5G uyumlu bir telefonunuz, SIM kartınız varsa, 5G’ye kayıt oldu iseniz ve hattınız dolaşıma açıksa, anlaşmalı ülkelerde 5G kullanabilirsiniz (hattınızı yurtdışına açtırma ile ilgili detaylı bilgiyi vodafone.com.tr den öğrenebilirsiniz)