Yardıma ihtiyacınız var mı?
TOBi Chat
Sohbeti bitirmek istediğinize emin misiniz?
Sohbeti kapatırsanız, tekrar girdiğinizde sohbet baştan başlatılacaktır.
Sohbeti bitir
Sohbette kal
Beklenmedik bir hata oluştu.
Başlat
Bitir
Vodafone Yardım sayfasına hoş geldiniz.

Vodafone Yardım sayfasına hoş geldiniz.

Süper Arama ile yapay zekaya soru sorabilirsin.
Süper Arama

Arama Sonuçları

“konferans” aramasına ait 5 sonuç gösteriliyor

Çağrı Bekletme Servisi'nden nasıl yararlanırım?

Öncelikle Müşteri Hizmetlerimizi arayarak servis özelliğini aktif konuma getirmeniz gerekmektedir. Sonrasında Çağrı Bekletme Servisi'ni cihaz menüsünden veya cihaz ekranı üzerinden *43# yi tuşlayarak aktive edebilirsiniz.

Çağrı başlattığımda telefonumun ekranında Etkin Aktarmalar, Yönlendirme Aktif vb. ifadeler neden görünür?

Bu mesajlar telefon ekranınızda, ulaşılamadığınızda sizi arayanlar Telesekreter servisine yönlendirildiği için ya da çağrı yönlendirmeniz olduğu ve sizi arayanların çağrıları başka bir aboneye aktarıldığı için görüntülenmektedir.

Çağrı Bekletme Servisi'nden nasıl yararlanırım?

Öncelikle Müşteri Hizmetlerimizi arayarak servis özelliğini aktif konuma getirmeniz gerekmektedir. Sonrasında Çağrı Bekletme Servisi'ni cihaz menüsünden veya cihaz ekranı üzerinden *43# yi tuşlayarak aktive edebilirsiniz.

Telekonferans Servisi'nin ücretlendirmesi nedir?

Bağlantıya dahil edilen her görüşme, ayrı bir görüşme kabul edilir ve çağrıyı başlatan abone kullandığı paketin ücret tarifesi ile ücretlendirilir.

Çağrı başlattığımda telefonumun ekranında Etkin Aktarmalar, Yönlendirme Aktif vb. ifadeler neden görünür?

Bu mesajlar telefon ekranınızda, ulaşılamadığınızda sizi arayanlar Telesekreter servisine yönlendirildiği için ya da çağrı yönlendirmeniz olduğu ve sizi arayanların çağrıları başka bir aboneye aktarıldığı için görüntülenmektedir.

Bize Ulaşın