Yardıma ihtiyacınız var mı?
TOBi Chat
Sohbeti bitirmek istediğinize emin misiniz?
Sohbeti kapatırsanız, tekrar girdiğinizde sohbet baştan başlatılacaktır.
Sohbeti bitir
Sohbette kal
Beklenmedik bir hata oluştu.
Başlat
Bitir
Vodafone Yardım sayfasına hoş geldiniz.

Vodafone Yardım sayfasına hoş geldiniz.

Süper Arama ile yapay zekaya soru sorabilirsin.
Süper Arama

Arama Sonuçları

“” aramasına ait 5 sonuç gösteriliyor

Hattım kısıtlı iken hangi ücretler yansıtılmaya devam eder?

Hattınızın kısıtlandığı dönemde, kısıtlamanın başladığı tarihi takip eden ilk fatura kesim tarihine kadar ücret yansıtılmaktadır. Kısıtlı kalınan süre boyunca cihaz ücreti ve telsiz kullanım/ruhsatname ücreti hariç herhangi bir hizmet bedeli yansıtılmamaktadır (tarife ücreti yansıtılmaz). Ödeme yapıldıktan sonra en geç yirmi dört saat içinde hizmetin sunumuna devam edilir.

Hattımı başkasına devredebilir miyim?

Faturasız Hat DEVİR

Özel İletişim Vergisi : 400 TL

Ruhsat Ücreti (Yıllık) : 179,28 TL

Toplam : 579,28 TL

Mağazalarınıza gelerek devir yaptırmak isteyen müşterilerimizden, işleme ilişkin vergi ücreti olarak belirtilen 579,28 TL tutarın, sizler tarafından işlem sırasında tahsil edilmesi gerekmektedir.

Mağazalarımızdan yapılan Ön Ödemeli Devir işlemleri aylık olarak raporlanıp, devir işlem adet toplamı kadar tahsil edilen tutar, ilgili satış kanalına fatura edilecek ve primlerinden mahsup edilecektir.

Devir işleminde alınması gereken zorunlu evraklar:

- Abonelik Sözleşmesi

- Devir Eden ve Devir alan aboneye ait nüfus cüzdanı veya kimlik alternatif evraklarından biri

- Devir Formu (Devir eden ve Devir alan tarafından imzalanmış)

Not: Yukarıdaki vergilerin dışında kalan , 179,28 TL tutarındaki “Telsiz Kullanım Vergi “ ücreti 12 eşit taksit ile aylık olarak, müşterinin cep lira yüklemelerinden ayrıca mahsup edilecektir.

Faturalı Hat DEVİR

İlk tesis ÖİV ve ruhsatname ücretine denk gelen 579,28 TL 12 taksit ile abonenin faturasına yansıyacaktır.

Devir ücreti için alınacak tüm vergiler dahil 64,21 TL abonenin faturasına ayrıca yansıtılır.

Müşteri Hizmetleri'ne nasıl ulaşabilirim?

Yanımda’dan yapacağınız Hepsiburada alışverişleriniz ile ilgili talepleriniz için 0850 252 40 00 numaralı Hepsiburada Müşteri Hizmetleri numarası üzerinden iletişime geçebilirsiniz. Vodafone Yanımda ve kampanyalarımız ile ilgili de 08505494242 Müşteri Hizmetleri numaramız üzerinden hafta içi 09:00-18:00 saatleri arasında iletişime geçebilirsiniz.

Nakil sonrası kalan taahhütüm ne olacak?

Mevcut paket ile devam edebilir veya paket değişikliği de yapabilirsiniz. Bu durumda kampanyanız kapsamında kalan ay kadar taahhüdünüz devam edecektir. Yeni bir taahhüt yapmadığınız müddetçe kampanya süresinde bir değişiklik olmayacaktır.

Talep etmeniz durumunda nakil işlemini başlatırken yeni bir kampanyaya geçerek taahhüt verebilirsiniz.

Nakil ücretli bir işlem midir?

Evet, nakil işleminin 585 TL ücreti bulunmaktadır. Seçeceğiniz taksit sayısına göre nakil tamamlandıktan sonra kesilen faturalarınıza yansıtılacaktır. (14 Temmuz 2024 öncesi 375 TL)

Bize Ulaşın