Çıkış Yap
Vodafone Yanımda İnternet sayfasından çıkmak üzeresiniz. Oturumunuzu sonlandırmak istediğinize emin misiniz?
Kahramanmaraş dondurmasını dünyaya tanıtan MADO, koronavirüs salgını sürecinde çalışanlarının sağlığını Vodafone Business'ın termal kamera çözümüyle takip ediyor. MADO'nun tercih ettiği termal kamera çözümü, şirketin fabrikasında günlük iki vardiya halinde çalışan 3.000 personelin vücut sıcaklık değerlerini anlık raporluyor. Termal kamera, ateşi yüksek olan kişileri tespit ederek giriş-çıkışları kapatabiliyor ve ilgili birimlere alarm gönderiyor. Böylece koronavirüsün yayılması ve çalışanların sağlığı için önemli bir önlem alınıyor.
Sahadaki motorlarınıza takılacak motor takip cihazı sayesinde araçlarınızın lokasyon bilgilerini kolayca takip edin, filo optimizasyonu ile yakıt tasarrufu sağlayın!
İşletmelerde çalışan verimliliğinin ölçümlenmesini, makinaların çalışma süresine göre iş kayıplarının önüne geçilmesini, enerji tüketimine göre enerji tasarrufu yapılmasını sağlar.
Türkiye'nin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone, işletmelerin dijital iş ortağı olarak onları geleceğin dünyasına hazırlamayı sürdürüyor. Kahramanmaraş dondurmasını dünyaya tanıtan MADO, üretimini devam ettirmek zorunda olduğu fabrikasında çalışanlarının sağlığını Vodafone Business'ın IoT(nesnelerin interneti)çözümlerinden olan termal kamera ile takibe aldı.
MADO'nun tercih ettiği termal kamera çözümü, şirketin Kahramanmaraş'taki fabrikasında günlük iki vardiya halinde çalışan 3.000 personelin vücut sıcaklık değerlerini anlık olarak raporluyor. Ateşi yüksek olan kişileri tespit ederek giriş-çıkışları kapatabiliyor ve ilgili birimlere alarm gönderiyor. Böylece çalışanların sağlığı korunmuş olurken, koronavirüsün yayılması da önleniyor. Üretimden son tüketiciye kadar tüm iş süreçlerinde hijyene öncelik veren MADO, Vodafone termal kamera çözümüyle fabrikada üretimin de sağlıklı bir şekilde sürdürülmesini sağlıyor.
Meltem Bakiler Şahin: İşletmelerin ihtiyacına uygun çözümler sunmaya devam edeceğiz
İşletmelerin dijitalleşme süreçlerine en hızlı şekilde destek olduklarını belirten Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin, koronavirüs sürecinde de işletmelerin ihtiyaçlarına uygun çözümler sunduklarını söyledi. Meltem Bakiler Şahin, şöyle devam etti:
"Tüm dünya olağanüstü bir dönemden geçiyor. Bizim salgınla mücadele sürecinde önceliğimiz; çalışanlarımızın sağlığı ve güvenliği; müşterilerimize kesintisiz ve kaliteli hizmet sunmak; ekosistemimizin ve iş ortaklıklarımızın sürdürülebilirliğine destek olmak. İşletmelerin faaliyetlerini sürdürebilmesi için şebekelerimiz ve uzman ekiplerimiz ile birlikte toplumun hizmetindeyiz. Bu kapsamda, farklı sektörlerde faaliyet gösteren şirketlerin ihtiyaçlarını analiz ederek tek çatıdan sunduğumuz çözümlerle rekabet avantajı sağlamalarına yardımcı oluyoruz. Sektörünün en önemli markalarından MADO'ya koronavirüs sürecinde çalışanlarının sağlığına ilişkin hassasiyetine uygun termal kamera çözümümüzle destek veriyoruz. Vodafone Business olarak önümüzdeki süreçte de güçlü altyapımızla işletmelerin güvenli ve kesintisiz iletişim ihtiyacını karşılamaya devam edeceğiz."
Risk halinde giriş-çıkışı kapatıyor, alarm gönderiyor
Vodafone'un IoT teknolojisiyle sunulan termal kamera, işletmelerin çalışanlarının düzenli sağlık kontrolü için tercih ettikleri yenilikçi bir ürün. Çalışanların işyeri veya fabrika giriş-çıkışlarında ateş ölçümlemesini yapan bu çözüm, vücut sıcaklığını ölçtüğü canlı üzerindeki diğer sıcak nesneleri ayırt edebilecek kadar hassas bir teknolojiye sahip.
Termal kamera, aynı anda 30 kişilik bir grubu tarayıp anlık vücut sıcaklık değerlerini güvenlik birimine raporluyor. Ateşi yükselme belirtisi gösteren kişiyi kamerada işaretleyerek nesnelerin interneti teknolojisi sayesinde giriş-çıkış kapısını kapatarak ilgili birimlere alarm gönderiyor. Bu özellik API Entegrasyonları ile müşterinin kendi güvenlik sistemine doğrudan entegre olması adına yenilikçi bir alan sunuyor. Yani; MADO tarafından hali hazırda kullanılan güvenlik portalının ekranında termal kameranın verileri de görülebiliyor, yönetilebiliyor ve anında alarm vererek potansiyel hastanın girişi kontrol altına alınıyor.
Mado hakkında
MADO'nun dünya markası olma yolundaki ilk adım Yaşar Pastanesi ile atıldı. 1989 yılındaki özelleştirmede Türkiye Süt Endüstrisi Kurumu'nun alınmasıyla şirketin üretim kapasitesinde ve büyümesinde önemli bir kilometre taşı oldu. Kahramanmaraş'ta 150 yıllık dondurma üretme geçmişi olan Kanbur Ailesi, "Dondurmanın vatanından çıkarak dünyaya yayılması kendi ismiyle olmalıdır" ilkesinden hareketle Kahramanmaraş dondurmasını MADO adıyla bir dünya markası haline getirdi. 4 bin kişilik bir aile olan MADO, 300'ü aşkın MADO Cafe ile müşterilerine hizmet veriyor.
Kullandığı ürünler
Diğer haberler