İş için TikTok kullanma

İş için TikTok kullanma

2020 yılı TikTok'un yılı oldu.

 

Son teknolojiye sahip Vodafone Veri Merkezlerindeki sanal sunucuara iş yüklerinizi taşıyın, esnek, ölçeklendirilebilir altyapıyı uygun ödeme modelleriyle kullanın.

İşletmenizdeki tekrarlanabilir görevleri dijitalleştirerek iyileştirin, verimliliğinizi artırın. Akıllı Süreç Yönetimi'ni 1 ay boyunca ücretsiz deneyin! 

 

Rahatlama kaynağı olan bu güçlü video paylaşım platformu, hemşirelerle doktorların hastane koğuşlarında dans ettiklerine tanık oldu ve insanların evlerinde yaptığı yenilemeler eğlenmemizi ve pandeminin başındaki sıkı kısıtlamalar boyunca birbirimizle bağlı kalmamızı sağladı.

 

Diğer sosyal medya platformlarındaki viral paylaşımlar, takipçi sayısı fazla olan hesaplardan yapıldığında popülerlik kazanırken TikTok'un algoritması biraz daha farklı çalışır. Tiktok, kullanıcı tercihlerini ve etkileşimlerini dikkate alır. Yani, takipçi sayınız yüksek olmasa bile içeriğinizin (ve markanızın) viral olma potansiyeli vardır.

 

Buna bir de çok sayıda takipçi eklendiğinde, işletmeniz daha önce bağlantı kurma imkanı bulamadığınız türde müşterilere ulaşma fırsatı kazanır.

 

Ciddi bir sosyal medya rakibi olmaya hazırlanan TikTok, günümüzde herhangi bir sosyal medya stratejisinin ayrılmaz bir parçası olacak.

 

İş için TikTok kullanma

 

TikTok'ta geleneksel reklam yöntemini kullanabilirsiniz, ama pazarlama harcamalarına yatırım yapmadan önce düzenli bir kullanıcı olarak bu işe yavaş yavaş adım atın. Bu yöntem, neyin iyi işlediğini ve diğer markaların platformda neler yaptığını görmenize yardımcı olur.

 

TikTok stratejinizi ve içeriğinizi planlamaya yardım edecek birkaç ipucu:

 

  • Daha fazla insan, daha az işletme rolü üstlenin: Platformda vakit geçirin. TikTok’un ham video içeriğini anlayın ve bunu özgün bir biçimde tekrarlamak için denemeler yapın. TikTok kullanıcıları kurumsal bir mesaj, hatta usta işi bir reklam görmek istemezler. TikTok yolculuğunuza çıkarken unutmamanız gereken en önemli konu, markanızı sıradan ve eğlenceli biçimde göstermektir. Böylece samimi görünebilir ve bunun karşılığında müşterilerinizle özgün bağlantılar kurabilirsiniz.
  • Trendlerden yararlanın: TikTok'un viral meydan okumaları toplulukla ilişki kurmak için harika bir yöntemdir. Pleybekten #ThePushupChallenge'a kadar markanızla ilgili olan bütün trendleri yakaladığınızdan emin olun, kıran kırana yarışın ve işinizin eğlenceli tarafını gösterin.
  • Etiketlerle haşır neşir olun: Popüler etiketleri gözden kaçırmayın ve daha büyük bir kitleye ulaşmak için bunlardan yararlanın. Kendi içeriğinizi yüklerken de etiketi kullanmayı unutmayın, böylece insanlar sizi bulabilir!
  • Vakit ayırmayı unutmayın: Uygulamanın inanılmaz derecede bağımlılık yaratması bir tarafa, bu kısa videoların yapılması şaşırtıcı derecede çok vakit alabilir. Deneyimleyiciler (Influencer), yapılması saniyeler sürmüş gibi görünen içerikleri yaratmaya saatler harcar. Platforma alışmak için kendinize biraz zaman tanıyın ve karşılığını almak için dijital pazarlama stratejinizin ciddi bir parçası haline getirin.

 

Başlamaya hazır mısınız? Mükemmel profili yaratmaya dair birkaç ipucu

 

TikTok'a kayıt olup kullanıcı profilinizi oluşturduktan sonra içerik paylaşmaya hazırsınız. Yüklemek için önceden kaydedilmiş bir video (dikey olması gerektiğini unutmayın!) seçebilir veya içeriğinizi doğrudan TikTok uygulamasıyla kaydedebilirsiniz.

 

İşte ilk videonuzu yayınlamanıza yardım edecek adımlar:

 

  1. Uygulamayı açın ve ekranın altında gezinme menüsünün ortasındaki artı ("+") işaretinin bulunduğu sekmeye gidin.
  2. Ardından, yükleyip düzenlemek istediğiniz videoyu seçin ya da doğrudan uygulamada kayıt yapmanızı sağlayacak uzunluğu ("15s" veya "60s") seçin.
  3. Kaydetmeden önce çeşitli simgeleri araştırmak için vakit ayırın. Müziğinizi ve video hızınızı seçin.
  4. Bu adımları tamamladıktan sonra kırmızı düğmeye basarak kaydı başlatmaya hazırsınız. Tek çekim veya sekans çekimi (bu, bir kaydı duraklatmanızı ve sahneyi/kurulumu değiştirmenizi ve ardından kayda devam etmenizi sağlar, müzik de aynı noktadan kesintisiz devam eder) yapabilirsiniz.
  5. Ardından filtreler, metin, müzik, çıkartma, efekt, geçiş veya ses ekleyebilirsiniz.
  6. Son olarak, yayınla düğmesine basmadan önce gizlilik parametrelerinizi ayarlayın, bir açıklama yazın, etiket ve bağlantılar ve ilgili tüm hesapları @ ile ekleyin.

 

Vodafone Business V-Hub:Dijital Danışmanım'a göz atarak bir danışmanla görüşebilir veya daha fazla bilgi alabilirsiniz.

23 Nov 2022