Servisleri kimler kullanabilir?
Bireysel / Kurumsal tüm Vodafone aboneleri faydalanabilir.
Servis ücretlendirmesi nasıl yapılır?
Kim Bu servis ücreti aylık tüm vergiler dahil 14,90 TL olarak faturanıza yansıtılır ya da ön ödemeli hat bakiyenizden düşülür. İptal etmediğiniz sürece Kim Bu servisi her ay yenilenir.
Servisleri satın almak için tahahhüt vermem gerekir mi?
Hayır.
Servis aboneliğimi nasıl iptal ederim?
Kim Bu servisi için IPTAL yazıp 7544'e gönderebilirsiniz.
Servisi kullanabilmek için gerekli cihaz veya hat ayarları nelerdir?
Servisten faydalanabilmek icin hattinizın SMS almak istediğiniz durumlar için 0542 7543 000 numarasina yonlendirilmis olmasi gerekmektedir. Yönlendirme ayarları ile ilgili bilgileri aşağıda bulabilirsiniz.
Örneğin: Size ulaşılamayan durumlarda aramalarınızı Telesekretere yönlendirilip sizi arayan kişilerle ilgili bilgi SMS’i almak için **62*05427543000# tuslamasi yaparak yonlendirme ayarlarinizi tamamlayabilirsiniz.
Diğer yönlendirme alternatifleri için ayarlarınızı aşağıdaki tabloya göre yapabilirsiniz.
- Tüm aramalar için yönlendirme **21*05427543000#
- Size ulaşılamayan durumlar için yönlendirme **62*05427543000#
- Cevap veremediğiniz durumlar için yönlendirme **61*05427543000#
- Telefonunuzun meşgul olduğu durumlar için yönlendirme **67*05427543000#
Yönlendirmeleri iptal etmek için ayarlarınızı aşağıdaki gibi yapabilirsiniz.
- Tüm aramalar için yönlendirmenin iptali ##21#
- Size ulaşılamayan durumlar için yönlendirmenin iptali ##62#
- Cevap veremediğiniz durumlar için yönlendirmenin iptali ##61#
- Telefonunuzun meşgul olduğu durumlar için yönlendirmenin iptali ##67#
Servisleri yurt dışında kullanabilir miyim?
Servisler sadece yurt içinde kullanılabilir.