Kesintisiz Bağlantı Desteği

Vodafone Ev İnterneti’nde bağlantınızda bir kesinti veya arıza yaşarsanız, sorun çözülene kadar bağlantınızın kesintisiz devam etmesi için Vodafone mobil hattınıza ücretsiz 10 GB internet paketi tanımlarız. Üstelik biz sorunu en hızlı şekilde çözmeye çalışırken siz de arızanız çözülene kadar geçen sürenin ücretini ödemezsiniz.

Mobil internet desteği

 

 

Arıza durumunda, Vodafone mobil hattınıza 48 saat geçerli 10 GB mobil internet desteği tanımlıyoruz. Arıza çözümünüz 48 saati aştığı takdirde hakkınızı yeniliyoruz.

Arıza durumunda fatura durdurma

 

Arızanızı bize bildirmeniz ile oluşturulan arıza kaydını takiben; faturalandırmanızı sorun çözülene kadar durduruyoruz.

Kesintisiz bağlantının adresi: TOBi

 

Kesintisiz bağlantı desteği hakkındaki sorularınız için Yanımda’ya ev interneti hesabınızla giriş yaparak ulaşabileceğiniz dijital asistanınız TOBi her zaman yanınızda!

Bağlantı kesintiniz ile ilgili teknik destek almak için TOBi ya da çağrı merkezi üzerinden bize ulaşın.

Sorununuz uzaktan yönlendirme ile çözülemiyorsa, soruna ilişkin arıza kaydı oluşturulur.

Arıza kaydınızı takiben 48 saat geçerli 10 GB desteğiniz mobil hattınıza tanımlanarak tarafınıza SMS ile bildirilir.

Mobil internet desteğinizin kullanım durumunu, Vodafone Yanımda’daki ‘’Kullanımlarım’’ alanından takip edebilirsiniz.

Arıza çözümünüzün 48 saati aşması durumunda, 10 GB desteğinizi yinelemek için TOBi’den destek alabilirsiniz.

Bağlantı kesintinize dair açılacak arıza kaydını takiben, faturalandırılmanız sorun çözülene kadar durdurularak tarafınıza SMS ile bildirilir.


Bu süreçte alınması gereken ek bir aksiyon bulunmamaktadır.