Mobil internet desteği
Arıza durumunda, Vodafone mobil hattınıza 48 saat geçerli 10 GB mobil internet desteği tanımlıyoruz. Arıza çözümünüz 48 saati aştığı takdirde hakkınızı yeniliyoruz.
Çıkış Yap
Vodafone Yanımda İnternet sayfasından çıkmak üzeresiniz. Oturumunuzu sonlandırmak istediğinize emin misiniz?
Kesintisiz bağlantı desteğiyle
Vodafone Ev İnterneti yenileniyor
Kesintisiz bağlantı desteğiyle
Vodafone Ev İnterneti yenileniyor
Vodafone Ev İnterneti’nde bağlantınızda bir kesinti veya arıza yaşarsanız, sorun çözülene kadar bağlantınızın kesintisiz devam etmesi için Vodafone mobil hattınıza ücretsiz 10 GB internet paketi tanımlarız. Üstelik biz sorunu en hızlı şekilde çözmeye çalışırken siz de arızanız çözülene kadar geçen sürenin ücretini ödemezsiniz.
Arıza durumunda, Vodafone mobil hattınıza 48 saat geçerli 10 GB mobil internet desteği tanımlıyoruz. Arıza çözümünüz 48 saati aştığı takdirde hakkınızı yeniliyoruz.
Arızanızı bize bildirmeniz ile oluşturulan arıza kaydını takiben; faturalandırmanızı sorun çözülene kadar durduruyoruz.
Kesintisiz bağlantı desteği hakkındaki sorularınız için Yanımda’ya ev interneti hesabınızla giriş yaparak ulaşabileceğiniz dijital asistanınız TOBi her zaman yanınızda!
Bağlantı kesintiniz ile ilgili teknik destek almak için TOBi ya da çağrı merkezi üzerinden bize ulaşın.
Sorununuz uzaktan yönlendirme ile çözülemiyorsa, soruna ilişkin arıza kaydı oluşturulur.
Arıza kaydınızı takiben 48 saat geçerli 10 GB desteğiniz mobil hattınıza tanımlanarak tarafınıza SMS ile bildirilir.
Mobil internet desteğinizin kullanım durumunu, Vodafone Yanımda’daki ‘’Kullanımlarım’’ alanından takip edebilirsiniz.
Arıza çözümünüzün 48 saati aşması durumunda, 10 GB desteğinizi yinelemek için TOBi’den destek alabilirsiniz.
Kesintisiz bağlantı desteği tüm ev interneti paketlerinde geçerli olup 10 GB mobil internet desteği, yalnızca aynı zamanda Vodafone Mobil Faturalı olan ev interneti müşterilerimiz için geçerlidir. Arıza durumunda fatura durdurma özelliği, tüm müşterimiz için geçerlidir.
Her iki özellik için de TOBi ya da çağrı merkezimiz üzerinden bize ulaşarak arızanızı bildirmeniz gerekmektedir. Arıza kaydınızı takiben faturanız çözüm süresi boyunca durdurulur. Vodafone Mobil Faturalı müşterilerimize ise 10 GB internet desteği tanımlanır.
Vodafone Ev İnterneti’nde memnuniyetimiz en büyük önceliğimizdir. Arıza kaydınız oluştuğu andan itibaren sorunu en hızlı şekilde çözmek adına durumu Uzman Ekibimize yönlendiririz. Ancak arızanız 48 saat içerisinde çözüme ulaşmadığı takdirde TOBi’deki ‘’Teknik Destek’’ butonu aracılığıyla internet desteğinizi yineleyebilirsiniz.