Hizmet Değişikliği Talepleri | Vodafone

Yardıma ihtiyacınız var mı?
TOBi Chat
Sohbeti bitirmek istediğinize emin misiniz?
Sohbeti kapatırsanız, tekrar girdiğinizde sohbet baştan başlatılacaktır.
Sohbeti bitir
Sohbette kal
Beklenmedik bir hata oluştu.
Başlat
Bitir

Vodafone Net internet ve/veya telefon hizmetine yönelik iptal talebinizi aşağıdaki yollardan birini seçerek iletebilirsiniz.


İptal talebinizin işleme alınması için gerekli evraklar aşağıda belirtilmiştir.

  • Bireysel Hizmetler İçin Gerekli Evraklar
  • Kurumsal Hizmetler İçin Gerekli Evraklar


Adresten taşınma nedeniyle iptallerde yeni adrese ait ikametgah belgesinin iptal işlemi için gerekli evraklar içerisinde iletilmesi gerekmektedir.
İptal talebinizi ilettikten sonra,



  • İptal işlemi için gerekli evraklarınızın kontrolünün ardından ortalama 24 saat içinde evraklarınız eksik ise evraklarınızın eksik olduğuna veya evraklarınız tam ise hizmetinizin kısıtlandığına dair SMS ile bilgilendirileceksiniz.
  • İptal için gerekli evraklar eksiksiz ise iptal işleminizin tamamlanması sürecinde 0 850 542 5 542 numaralı telefondan aranarak cayma bedeli ve modem iade konularında bilgilendirileceksiniz. İptal işleminizin hızlı bir şekilde tamamlanması için gelen aramaya yanıt vermeniz önem taşımaktadır.
  • e-Devlet sistemine E-Devlet Şifresi yöntemi ile giriş yapıldığı takdirde Vodafone Net – Abonelik Fesih Başvurusu hizmetinden faydalanılamamaktadır.


Hizmet Değişiklikleri Talep Formları
Telefonsuz Hizmet Almak İçin : Telefon Hizmet Talep Formuİndir
Telefonsuz internet erişimi’ne (Yalın İnternet) geçiş başvurusu için : Yalın ADSL’e Geçiş Talep Formuİndir
Telefon kullanım tarifenizi değiştirmek için : Telefon Hizmeti Tarife Değişikliği Formuİndir
Ev telefonunuzu başka bir adrese taşıtmak için : Telefon Hizmeti Nakil Formuİndir
VodafoneNet’ten aldığınız hizmeti başka bir şahısa devretmek için : Hat Devir Talep Formuİndir
Telefon hizmet sağlayıcınızı değiştirmek için : Telefon Hizmeti Sağlayıcı Değişiklik Formuİndir