Veri Odaklı SMS ile Tam İsabet!

Veri Odaklı SMS ile Tam İsabet!

Pazarlama söz konusu olduğunda yeni girişimleri denemek her zaman faydalıdır.

Ancak her dönemin gözdesi olan SMS ile pazarlama gibi gelenekselleşmiş yöntemler de doğru mesaj ve doğru kitle ekseninde, markaların ürün ve hizmetlerini müşterilerine ulaştırmasını sağlar.

 

Firewall ile ağ trafiğini denetleyin, yetkisiz erişimleri engelleyin ve zararlı içerikleri önleyin.

Siber güvenliğinizi son teknoloji çözümler ile güvence altına alın!

 

Müşterilere SMS ile ulaşmak mümkün mü?

 

Marka bilinirliğini artırmak, potansiyel müşteri kitlenize kampanyalarınız ve duyurularınız hakkında bilgi vermek istiyorsanız sizin için en ideal sms pazarlaması için öncelikle izinli bir veritabanına sahip olmalısınız.

 

Fakat bu da doğru müşterilere ulaşmak için yeterli değildir. Doğru müşteri kitlesine erişmek için, bu izinli veri tabanı üzerinde, farklı demografik özellikler veya farklı lokasyonlar gibi seçeneklerde müşterileri alt gruplara bölebilmeniz ve SMS gönderimlerini buna göre yapabilmeniz gerekir.

 

Doğru müşterilerin hedeflenebilmesi sunduğunuz kampanyaların doğru kitlelerle buluşabilmesi ve satış fırsatlarını ortaya çıkarabilmesi için hayati önem taşır.

 

Bu noktalardan biri veya bir kaçına aşina değilseniz hatta SMS pazarlamasına hiç başlamadıysanız, sizin için en doğru çözümü keşfetmenin şimdi tam zamanı:Veri Odaklı SMS ile tanışın!

 

Veri Odaklı SMS’in Öne Çıkan Özellikleri Nelerdir?

 

Veri odaklı SMS ile geliştireceğiniz SMS pazarlaması, sizin için iki açıdan önem taşır:

 

  • 15 Milyondan Fazla İzinli Kullanıcı

 

Ticari gönderimlere izin vermiş olan 15 milyonu aşkın izinli kullanıcı datası, oldukça geniş bir havuz kabul edilir. Bu geniş data içinde sms kampanyalarınızın doğrudan hedefli kitlesi olabilecek, çeşitli faktörler ile ayrışan kullanıcıları tespit ederek; markanızın ve hizmetlerinizin doğrudan hedefe ulaşmasını sağlamak oldukça kolaydır.

 

Tabii, bu kolaylık için geniş bir segmentasyon gerekir. Bu da, veri odaklı SMS hizmetinin ikinci özelliğidir.

 

  • 100’ü Aşkın Segmentasyon

 

Herkesin çok iyi bildiği üzere pazarlama süreçlerinde asıl fark yaratan nokta, detaylı hedeflemedir. Veri odaklı SMS yöntemi ise yaş ve cinsiyet gibi bilgilerin yanı sıra bölgeye odaklı kırılımı da mümkün kılan 100’ü aşkın segmentasyon özelliği ile bu konuda ihtiyaca dönük tasarlanmış bir pazarlama yöntemidir.

 

Veri Odaklı SMS Avantajları Nelerdir?

 

Veri odaklı SMS kavramına daha geniş bir perspektfiten bakmak gerekir. Bu hizmet, ‘hedefli SMS gönderimi’ olarak nitelendirilen SMS pazarlama süreçleri arasında yer alıyor. Hedefli SMS gönderimi ise, 2022 istatistiklerine bakıldığında Facebook reklamlarına kıyasla dört kat daha etkili sonuç sunuyor!

 

Söz konusu istatistiklere göre her 100 Facebook reklamından sadece biri tıklanıyor. Yani sadece %0.90. Perakende sektöründe bu oran %1.59’a, giyim sektöründe ise %1.24 olarak karşımıza çıkıyor. Ancak hedefli SMS gönderimi istatistiklerine bakacak olursak tıklama oranlarında dört kata kadar varan bir artış söz konusu.

 

Vodafone Business ile veri odaklı SMS gönderimi yaparak % 3.5 tıklanma oranına sahip bir reklam ağına dahil olabilirsiniz. Sosyal medya reklamlarına kıyasla çok daha geniş bir kitleye reklamlarınızı ulaştırmakla kalmaz, bir de tıklama ve reklamı açma oranı açısından da çok daha yüksek bir oran elde edersiniz.

 

Kimler Veri Odaklı SMS’ten Faydalanabilir?

 

Veri odaklı SMS hizmetinden

 

  • KOBİ’ler
  • Esnaflar
  • Yerel mağazalar
  • Perakende işletmeler
  • Kurumsal Şirketler

 

başta olmak üzere; müşteri kitlesine kampanyalarını ulaştırmak, hizmetleri hakkında bilgi vermek isteyen bütün işletmeler faydalanabilir.

 

Veri Odaklı SMS Kitlesi Nasıl Geliştirilir?

 

Veri odaklı SMS hizmetinde doğru sonucu almak için kitle kırılımını doğru belirlemeniz gerekir. Bunu yaparken dikkat edebileceğiniz kriterler ise şu şekildedir:

 

  • Demografi doğru seçilmelidir.

 

Markanızla ve kampanyalarınızla ilgilenebilecek gerçek kitlenin temel özelliklerini doğru belirlemelisiniz. Yaş, cinsiyet, eğitim durumu gibi sınıflandırmalar ile potansiyel kitlenizin net bir tablosunu çizmeniz gerekir.

 

  • Kitlenin ilgi alanları iyi belirlenmelidir.

 

Potansiyel hedef kitlenizin, genel anlamda ilgi alanlarını doğru belirleyerek hedefli SMS pazarlamasında birkaç adım öne geçebilirsiniz. Finans, etkinlik, spor gibi farklı ilgi alanları ile örtüşen kitlenize ulaşmak bu sayede kolaylaşır.

 

Mobil ve dijital pazarlama çözümlerimiz ile işletmenizin potansiyel müşterilerine mobil pazarlamanın gücüyle daha hızlı ulaşabilir; dönemsel kampanyalarınızı, doğru mesajları kullanarak nokta atışı biçimde hedef kitlenize ulaştırabilirsiniz! Siz de aynı anda milyonlarca kişiye tek tuşla ulaşmanın konforunu elde etmek istiyorsanız, Vodafone’un sunduğu  Veri Odaklı SMShakkında şimdi daha detaylı bilgi edinebilirsiniz.

Siz de aynı anda milyonlarca kişiye tek tuşla ulaşmanın konforunu elde etmek istiyorsanız, Vodafone’un sunduğu Veri Odaklı SMS hakkında şimdi daha detaylı bilgi edinebilirsiniz.