Bulut santral sistemleri hem küçük ölçekli hukuk büroları hem de büyük hukuk firmaları için dönüstürücü bir çözüm sunuyor.
Etkili iletisim ve is birligi, hukuksal süreçlerin temel yapı tasını olusturuyor. Halihazırda oldukça karmasık ve zorlu olan hukuk alanında her vaka, bilgi alısverisi ve ekip çalısmasıyla yönlendirildigi için iletisimin niteligi tüm süreci etkiliyor; basarılı bir dava, her seyden önce iletisimin basarısına baglı oluyor. Yanlıs iletisim veya yetersiz is birligi, ayrıntıların gözden kaçırılmasına, hatalara ve potansiyel olarak kayıp vakalara yol açabiliyor. Avukatlar ve müvekkiller arasındaki iletisimin net, seffaf ve güvenli olması bu nedenle bir dava sürecinde belirleyici ve aynı zamanda hukuki is süreçlerinin etkili bir sekilde yürütülebilmesinin de öncelikli kosulu oluyor.
Iletisimi saglayacak araçlar, gelisen teknolojiyle birlikte çesitlenmeye devam ederken, özellikle ilk etkilesim noktasında telefon hala öncelikli tercihlerden biri olmaya devam ediyor. Hukuk firmalarının yeni müsterileri için de ilk temas noktası web sitesi ve çogunlukla telefon oluyor. Rekabetçi hukuk dünyasında, profesyonel bir hizmet sunmak için dogru telefon sistemine sahip olmak, bu nedenle yeni müsteriler kazanmak veya kaçırmak arasındaki fark olabilir. Günümüzde müsteri tercihlerini, kolay iletisim, gelismis deneyim ve verimlilik belirlerken hem küçük ölçekli hukuk büroları hem de büyük firmalar için Bulut Santral Sistemleri, dönüstürücü bir çözüm olarak ortaya çıkıyor.
Operasyonları optimize eden ve is birligini tesvik eden gelismis özellikler sunan Bulut Santral Çözümü, güçlü bir is telefonu hizmeti olarak tanımlanabilir. Hukuk bürolarının dinamik ihtiyaçlarına uygun, güvenilir bir iletisim platformu saglar. Bulut sistemi, kesintisiz is birligini destekleyerek tüm ekip üyelerinin, bulundukları yerden bagımsız olarak etkili bir sekilde birlikte çalısabilmesine yardımcı olur, böylece vaka yönetimini ve genel verimliligi artırır. Internet üzerinden çalısan ve fiziksel olarak hukuk firmasının ofisinde degil, üçüncü taraf bir saglayıcı tarafından barındırılan bir telefon sistemi olarak çalısan Bulut Santral’in, özellikle küçük hukuk firmalarına hangi faydaları sagladıgına biraz daha yakından bakalım.
Bulut Santral sistemleri, geleneksel sirket içi telefon sistemleriyle karsılastırıldıgında genellikle daha düsük ön maliyetlere sahiptir. Bulut Santral size iletisim altyapısı, yönetim ve bakım maliyetlerinin olmadıgı bir çagrı yönetimi olanagı sunuyor. Bulut tabanlı santral hizmeti sayesinde, tüm yönetim ve bakım hizmetlerinizin maliyeti düserken fiziksel santralin yenilenme ve bakım gibi yüksek maliyetleri de ortadan kaldırarak hukuk firması için maliyet tasarrufu saglıyor.
Bulut Santral sistemleri oldukça ölçeklenebilirdir ve küçük bir hukuk firmasının artan ihtiyaçlarını kolaylıkla karsılayabilir. Firma büyüdükçe veya küçüldükçe, ihtiyaç halinde ek telefon hatları veya özellikler eklenip çıkarılabilir. Bulut Santral için kullanıcı sayılarını ihtiyaçlarınıza göre istediginiz zaman kolayca degistirebilirsiniz.
Bulut Santral Sistemleri; avukatların ve personelin, ofiste, evde veya hareket halindeyken internet baglantısı olan her yerden arama yapmasına ve almasına
olanak tanıyor. Bu esneklik uzaktan çalısmayı mümkün kılıyor ve üretkenligi artırıyor. Mekândan bagımsız çalısabilme özgürlügü ile müsterilere bulundugunuz
yerden yanıt verebilirsiniz. Müsterilerinizin acil beklenti ve taleplerine, onları bekletmeden yanıt vermeniz, müsteri memnuniyetini önemli ölçüde artırarak
basarınızı destekler.
Bulut Santral Sistemleri; sesli postadan e-postaya transkripsiyon, çagrı yönlendirme, otomatik operatörler ve CRM yazılımı gibi diger is araçlarıyla entegrasyon dahil
olmak üzere küçük hukuk firmalarına fayda saglayabilecek bir dizi gelismis özellik sunuyor.
Bulut Santral Sistemleri; birden fazla yedeklilige sahip güvenli veri merkezlerindebarındırılıyor, yüksek güvenilirlik ve çalısma süresi saglıyor. Bu, donanım arızası veya diger teknik sorunlardan kaynaklanan kesinti riskini en aza indiriyor.
Dijital çag, müsterilerin beklentilerini anlamayı ve buna göre aksiyon almayı gerektiriyor. Bulut Santral, size bunun için yardımcı olacak kullanıslı özellikler sunuyor. Örnegin, Ses Kayıt Özelligi ile gelen çagrıları kayıt altına alıp geriye dönük dinleme yapabilirsiniz.
Bu sayede, sundugunuz hizmeti yakından takip ederek gelistirilmesi gereken alanlarda gerekli iyilestirmeleri yaparak müsteri memnuniyetini artırabilirsiniz. Bulut Santral Sistemleri, küçük hukuk firmalarının müsteriler için ücretsiz numaralar, çagrı yönlendirme ve kisisellestirilmis karsılamalar dahil olmak üzere profesyonel ve güvenilir iletisim kanalları saglamalarına olanak tanıyor.
Küçük bir hukuk firması yönetiyorsanız iletişim verimliliğini artırmak, maliyetleri azaltmak ve çalışanlarınızın daha esnek çalışabilmesini sağlamak için Bulut Santral’den faydalanabilirsiniz. Çağrı yönetiminiz için uygun maliyetli ve verimli bir çözüm sunan Vodafone Business Bulut Santral çözümünü şirketinizin ihtiyaçlarına göre seçebileceğiniz aylık paket seçenekleri ile hızlı ve güvenli bir şekilde kullanmaya başlayabilirsiniz. Gelişmiş raporlama olanakları ve izleme ekranları sunarak işletmenize ve operasyonlarınıza değer katan Vodafone Bulut Santral çözümünü IP Telefon veya Akıllı Telefon (Android, iOS) üzerinden kullanabilir, internet erişimi olan her yerden web sayfası ara yüzüne erişerek kolaylıkla yönetebilirsiniz. Hukuk firmanızı dönüştürecek küçük ölçekli işletmelere yönelik avantajlı Vodafone Business çözümleri hakkında daha ayrıntılı bilgi için tıklayın.
Kullandığı ürünler
Diğer haberler