Çıkış Yap
Vodafone Yanımda İnternet sayfasından çıkmak üzeresiniz. Oturumunuzu sonlandırmak istediğinize emin misiniz?
Yoğun teknolojik gelişmelerin yaşandığı dijital çağda, işletmelerin iletişim ihtiyaçları da büyük bir hızla artıyor ve çeşitleniyor. Etkili çağrı yönetimi ve sorunsuz bir müşteri deneyimi sağlamaya yönelik bulut tabanlı çağrı yönetim sistemleri, iş sürekliliğinin yanı sıra zaman ve maliyet tasarrufu gibi önemli avantajlar da sunan, verimli bir alternatif olarak öne çıkıyor.
Veri odaklı sms ile hedefleme yaparak potansiyel müşterilerinize ulaşın!
Mesajınızı lokasyon bazlı hedeflediğiniz kitlelere duyurun lokasyon bazlı pazarlama gerçekleştirin!
Günümüz iş dünyasında, kurumların etkili bir şekilde yönetmeleri gereken alanların sayısı giderek artarken ihtiyaca özel, ölçeklenebilir ve kolaylaştırıcı bir işlev üstlenen çözümlere yönelik talep de büyüyor. Dünya genelinde dönüşen yaşam koşulları, tercihler ve alışkanlıkların bir sonucu olarak müşteriler kurumlarla fiziksel araçlar yerine dijital kanallar üzerinden iletişime geçmeye yönelirken işletmeler de bu durumun beraberinde getirdiği güçlükleri ve avantajları en verimli şekilde yönetmenin yollarını arıyorlar.
Müşteri memnuniyeti ve iş başarısı açısından kritik önem taşıyan çağrı yönetimi alanında uzun yıllardır kullanılan fiziksel santrallerin yerini, yeni nesil teknolojilerden güç alan bulut tabanlı sistemler alıyor. 2020 yılında 340 milyar USD olan global çağrı merkezi pazarı büyüklüğü artmaya devam ederken bulut tabanlı bağlantı merkezleri pazarının payının 2027’ye kadar 56,37 milyon USD’ye ulaşması bekleniyor.
Kurumlar, verinin gücünden en iyi şekilde yararlanmayı hedeflerken konvansiyonel teknolojilerin kullanıldığı sistemler yerini bulut tabanlı sistemlere bırakıyor. Bulut tabanlı uçtan uca ve merkezî çağrı yönetimi çözümleri yoluyla, gelen çağrıları anlık olarak raporlamak ve takip etmek, şirketlere düzenli, aksiyon alınabilir bir veri kaynağı sağlıyor.
Sabit ya da mobil telefon altyapısının tek bir merkezden yönetilmesini sağlayan bir bulut iletişim çözümü olan Vodafone Bulut Santral, işletmelere iş sürekliliği, operasyonel mükemmellik ve verimli kaynak kullanımı gibi alanlarda önemli avantajlar sağlıyor. Kurumlar, çağrı yönetimi altyapılarını kurulum masrafı olmaksızın buluta taşıyarak fiziksel santralin getirdiği bakım maliyetlerini tamamen ortadan kaldırabiliyorlar. Sabit ya da mobil telefonları ile bulut sistemine bağlanarak konvansiyonel çağrı sistemlerinin sunduğu tüm olanakların yanı sıra bulutun getirdiği ilave avantajlardan da faydalanabiliyorlar.
Şirket içi sistemlerle entegre çalışabilen bu etkili çözümü kendi özel ihtiyaçlarına yanıt verecek en uygun planı seçerek kullanabilen işletmeler, uzaktan yönetim platformu ile işlerini kolaylıkla takip ediyor, günlük arama raporlarından yararlanarak müşteri memnuniyetini artırıyorlar. Ses kayıt, karşılama anonsu ve otomatik çağrı karşılama gibi özellikler sayesinde, gelen aramaları her yerden verimli ve güvenilir bir şekilde yönetirken kayda değer rekabet avantajları elde ediyorlar.
Online Sesli Görüşme özelliği ile sabit telefon veya mobil uygulamadan anında çağrı karşılama olanağı sunan Vodafone Bulut Santral çözümü, işletmelerin otomatik çağrı karşılama metni yoluyla müşterilerini istedikleri birimlere kolaylıkla yönlendirmelerini sağlıyor.
Konferans Araması özelliği, çalışanlarla anlık haberleşme olanağı sunarken isteğe bağlı olarak aktif ya da pasif hâle getirilebilen ses kayıt imkânı ile istenen süre ve kapasitede ses kaydı yapılabiliyor.
Bulut Santral üzerindeki bir dâhili numaranın meşgul ya da cevapsız olması durumunda Çağrı Aktarma özelliğinden yararlanabilen işletmeler, diledikleri yerden tüm çağrılarını kaydedebiliyor, müşterilerine bilgi vererek bekletebiliyor ve onları yönlendirebiliyor. Bulut Santral web arayüzü, arama kayıtlarına erişerek kaçan çağrıları listeleme imkânı sağlarken çağrı–zaman kısıtlama opsiyonları da sunuyor.
Verinin gücünü değere dönüştürmek açısından kritik önem taşıyan Anlık Çağrı Raporlama özelliği sayesinde, tüm sistemdeki departmanlara, şubelere ve takımlara gelen çağrı adetlerini, çağrı karşılama oranlarını ve toplam değerleri çağrı merkezi kırılımlarına göre anlık olarak raporlamak ve takip etmek de mümkün oluyor.
İşletmelerin uygun maliyetli ve etkili bir şekilde dijitalleşmelerine katkıda bulunan Vodafone Bulut Santral’in başlıca avantajları 4 ana başlık altında toplanıyor.
Çağrılarınızı bulut teknolojisiyle yönetmenizi sağlayan uygun maliyetli ve verimli bir çözüm olan Bulut Santral, her ölçekten işletme için mükemmel bir seçenek olarak öne çıkıyor. Sunduğu sayısız özellik ile işlerinizin daha kesintisiz yürümesini ve müşteri memnuniyetinin artmasını sağlıyor. Uygun fiyatı, ölçeklenebilirliği ve kullanım kolaylığı ile Bulut Santral, işletmenize gelen aramaları güvenilir ve verimli bir şekilde yönetmenin yanı sıra zaman ve maliyet tasarrufu etmenize yardımcı oluyor.
IP Telefon, Akıllı Telefon (Android, iOS) üzerinden kullanabileceğiniz Vodafone Bulut Santral’i internet erişimi olan her yerden web sayfası ara yüzüne erişerek kolaylıkla yönetebilirsiniz.
Kullandığı ürünler