Otel, Kafe ve Restoranlar İçin Vodafone Araç Takip ve Bulut Sistemleri

Otel, Kafe ve Restoranlar İçin Vodafone Araç Takip ve Bulut Sistemleri

Otel, restoran ve kafelerde birçok farklı sürecin bir arada uyum içinde yönetilmesi gerekirken, operasyonel verimliligi artırmak, maliyetleri düsürmek ve müsteri deneyimini iyilestirmek, hızlı, esnek ve ekonomik çözümlere olan ihtiyacı giderek artırıyor. Bu konuda otel, restoran ve kafelerin yardımına IoT ve bulut sistemleri yetişiyor.

 

Günümüzde otel, restoran ve kafe isletmeleri için müsteri hizmeti ve müsteri memnuniyetini belirleyen dinamikler, bundan on yıl öncesine göre çok farklı. Online platformların artmasıyla müsteri değerlendirmelerinin tercihleri yönlendirmesi, isletmelerin basarısını ve itibarını dogrudan etkiliyor. Artık sürekli inceleme altında olan isletmelerin sundukları hizmetin kalitesi, müsterilerine verdikleri izlenimler veya kötü deneyimleri telafi etmeye yönelik çabaları sosyal medyada, kendi web sitelerinde ve görüslerin paylasıldıgı platformlarda neredeyse gerçek zamanlı olarak yer alıyor ve diğer müsterilerin kararlarında belirleyici olabiliyor.

 

Birçok farklı sürecin bir arada uyum içinde yönetilmesi gerekirken, operasyonel verimliligi artırmak, maliyetleri düşürmek ve müşteri deneyimini iyileştirmek, hızlı, esnek ve ekonomik çözümlere olan ihtiyacı giderek artırıyor. Bu konuda otel, restoran ve kafelerin yardımına IoT ve bulut sistemleri yetişiyor. IoT, birden fazla uzak konumdaki baglı cihazları yönetmeyi ve verilere erişmeyi saglarken, bulut bilisimin sundugu hızlı, tasarruflu ve kolay erisim, müşteri memnuniyetini artırmanın yollarını sunuyor. Bu teknolojilerin sundugu imkânlar, müşteri memnuniyetinden çalışan güvenligine, tasarruftan verimliliğe önemli avantajlar sağlıyor.

 

Otel, Kafe ve Restoranlar için Araç Takip ve Motor Takip Sistemleri

 

Vodafone Business, Araç Takip Sistemi ve Motosiklet Takip Sistemi ile IoT teknolojisini HoReCa işletmeleri için verimliliği, güvenliği, tasarrufu ve müşteri memnuniyetini artıran bir çözüme dönüştürüyor. Bunun için otomobillere/kurye motorlarına yerleştirilen IoT takip cihazları, araçları anlık olarak uzaktan izlemeyi ve tek ekrandan kontrol etmeyi sağlıyor. 

 

Bir bakışta Araç ve Motor Takip Sisteminin Faydaları:

  • Araçlarınızı veya motosikletleri anlık olarak uzaktan izleyebilir, tek ekrandan kontrol edebilirsiniz.
  • Olası bir acil durum veya çalıntı halinde araca ait lokasyon bilgilerine kolayca ulaşabilirsiniz.
  • Gerçek zamanlı rota ve iş yönlendirme gibi uzaktan destek hizmetleri verimliliği artırmanıza ve maliyetleri azaltmanıza yardımcı olur.
  • Araç ve motosikletlerin iş ihtiyacı dışında kullanımını analiz eder ve rölanti sürelerini takip edebilirsiniz.
  • Hız, katedilen mesafe, lokasyon, sürüş zamanı, rota bilgilerinde anlık kontrol ile tasarruf alanlarını kolayca belirleyebilirsiniz.

 

Araç Takip Sistemi ve Motor Takip Sisteminin Kazandırdığı Avantajlar

 

Güvenliği artırır

Her bir aracınızı takip ederek rota, konum, hız ve kullanım bilgilerine anlık ulaşabilirsiniz. Bu bilgileri canlı takip edilmenin yanı sıra geriye dönük raporlayabilirsiniz. Hız ve zamanlama bilgilerinin gerçek zamanlı takibi, sürücülerin güvenliğini sağlamaya, aynı zamanda, restoranların ve otellerin müşterilerine güvenilir ve zamanında hizmet sunmalarına da yardımcı olur. Bununla birlikte aracınızın konumunu gerçek zamanlı bilmek ve takip etmek, çalıntıya karşı araçlarınızı korur.

 

Araçların Kötüye Kullanımını Önler

Çalışanlarınızın zaman çizelgelerini takip edebilir, verilerin doğruluğunu ve yönetimin talimatlarına uygun şekilde çalışıp çalışmadıklarını kontrol edebilirsiniz. Özelleştirilmiş gerçek zamanlı uyarılar, aracın çalışma saatleri dışında veya izin verilmeyen alanlar dışındaki tüm hareketlerini anında belirler.

 

Araç Kullanımını Optimize Eder

Araç Takip Sistemi, restoranlar ve otellerde dağıtım ve teslimat süreçlerini optimize etmek için kullanılabilir. Restoranlar, siparişlerin teslimatını izleyebilir ve müşterilere hızlı ve güvenilir hizmet sunarken, oteller konuk transferlerini ve lojistik operasyonlarını daha iyi yönetebilirler. Verimli şekilde kullanılmayan araçların tespit edilmesiyle üretkenlik artırılabilir ve bu da satışları artırmak ve müşteri hizmetlerini iyileştirmek için kullanılabilir. Bu bilgi aynı zamanda çalışanların verimliliğine yardımcı olacak bir eğitim aracı da olabilir.

 

Müşteri Hizmetlerini İyileştirir

Oteliniz ulaşım servisi sağlıyorsa, misafirler tarafından resepsiyon görevlisine sık sık aracın ne zaman teslim alınacağı sorulabilir; bu, konuklara tahmini varış zamanını bildirmek için sürücüyü günde birkaç kez aramak anlamına gelebilir. Ancak Araç Takip Sistemi ile sürücünün konumunu kolayca kontrol ederek ve konuklarınıza doğru bilgi verebilirsiniz. Aynı zamanda restoran veya kafelerin sipariş teslimlerinin zamanlaması hakkında müşterilerine kesin bilgi vermesini sağlayarak müşteri memnuniyetini iyileştirmeye katkıda bulunur.

 

Maliyetleri Azaltır

Yüzde 15’e varan yakıt tasarrufu sağlayan Araç Takip Sistemi, sürüş davranışının iyileştirilmesine yardımcı olarak bakım maliyetlerine de olumlu şekilde yansıyor. Bu teknolojiye yapılan yatırım kendini kısa zamanda karşılıyor; bu konuda yapılan bir araştırmaya göre Araç Takip Sitemi teknolojisini kullanan şirketlerin %32'si yalnızca altı ay içinde iyi bir yatırım getirisi elde ettiklerini ifade ediyor. VerizonConnect araştırması, Araç Takip Sistemi’nin kaza giderlerini yüzde 11 ve işçilik giderlerini yüzde 10 azalttığını gösteriyor.

 

 

Otel, Kafe ve Restoranlarda Bulut Uygulamalarının Faydaları

 

Günümüzde birçok iş alanında kullanılan bulut teknolojisi, otel ve restoranlarda da giderek daha sık kullanılıyor ve iş yapış şekillerini dönüştürüyor. Statista araştırmasına göre dünya genelinde HoReCa sektörü için bulut uygulamalarının öne çıkan üç temel faydası şöyle sıralanıyor: Daha fazla esneklik ve çeviklik (%61), müşterilere sunulan deneyimlerin iyileştirilmesi (%57), ölçeklendirme kolaylığı (%51).

 

Verileri, sistemleri ve iş süreçlerini kolay ve esnek şekilde yönetme imkânı sunan bulut teknolojisini HoReCa sektöründe günlük operasyonlara entegre etmenin birçok farklı yolu bulunuyor. Bunlar işletmenin ihtiyaçlarına ve hedeflerine bağlı olarak belirlenebiliyor. Bu alanda etkili çağrı yönetimi ve sorunsuz bir müşteri deneyimi sağlamaya yönelik bulut tabanlı çağrı yönetim sistemleri, iş sürekliliğinin yanı sıra zaman ve maliyet tasarrufu gibi önemli avantajlar da sunan, verimli bir alternatif olarak öne çıkıyor.Sabit ya da mobil telefon altyapısının tek bir merkezden yönetilmesini sağlayan bir bulut iletişim çözümü olan Vodafone Bulut Santral, işletmelere iş sürekliliği, operasyonel mükemmellik ve verimli kaynak kullanımı gibi alanlarda önemli avantajlar sağlıyor. Kurumlar, çağrı yönetimi altyapılarını kurulum masrafı olmaksızın buluta taşıyarak fiziksel santralin getirdiği bakım maliyetlerini tamamen ortadan kaldırabiliyorlar. Sabit ya da mobil telefonları ile bulut sistemine bağlanarak konvansiyonel çağrı sistemlerinin sunduğu tüm olanakların yanı sıra bulutun getirdiği ilave avantajlardan da faydalanabiliyorlar.

 

Kaynak Yönetimi

Vodafone Bulut Sistemi, otel, restoran ve kafelerin veri depolama ve işleme ihtiyaçlarına yanıt sunuyor. Bu, işletmelerin veri tabanlarını güvenli bir şekilde yönetmelerine ve işletmeleri için gerekli olan verilere herhangi bir zamanda ve herhangi bir yerden erişmelerine olanak tanıyarak kaynak yönetimini iyileştirmeye yardımcı oluyor.

 

Raporlama

Bulut Santral ile sisteminize gelen çağrı sayısını, çağrı karşılama oranlarını ve toplam değerleri anlık raporlayabilirsiniz. Uçtan uca detaylı raporlama özelliği, gerçek zamanlı verilere dayanarak etkili kararlar alma olanağı sağlıyor. Gelişmiş raporlarla etkileşim kalitesini ve müşteri deneyimini iyileştirmek için gereken her türlü veriye kolayca ve hızla erişebilmek, rekabet gücünü artırmanın yolunu açıyor. Operasyonları ve genel müşteri deneyimini iyileştirmeye yardımcı olan analizler, etkili pazarlama stratejilerini belirlemeyi kolaylaştırıyor.

 

 

İletişim ve İş Birliği

Bulut teknolojisi, işletmelerin iç iletişimi ve iş birliğini kolaylaştırabilir. Çalışanlar, müşteriler ve tedarikçiler arasında iletişimi artırabilir ve iş süreçlerini daha verimli hale getirebilir.

 

Bulut Santral ile işletmenizdeki tüm sabit telefon altyapısını tek bir merkezden yöneterek gelen çağrıları sabit telefon veya mobil uygulamanız üzerinden anında karşılayabilirsiniz. Otomatik çağrı karşılama metni ile müşterilerinizin ulaşmak istedikleri birimlere beklemeden, hızlı bir şekilde yönlendirilmesini sağlayabilirsiniz. Konferans Araması özelliği sayesinde çalışanlarınızla anlık haberleşebileceğiniz aramalar yapabilirsiniz. Hatlarınızda yoğunluk olması durumunda Çağrı Bekletme Özelliği'ni devreye sokarak müşterilerinizi bilgilendirebilirsiniz. Bulut Santral üzerindeki bir dahili numara meşgul olduğunda ya da cevapsız kaldığında gelen çağrının başka bir dahili numaraya veya telefona aktarılmasını kolayca sağlayabilirsiniz.

 

 

Vodafone uzmanlığı ve deneyimi ile Araç Takip Sistemi,Motosiklet Takip Sistemive Bulut Santral çözümlerinden işletmenizin ihtiyaçlarına uygun şekilde faydalanabilirsiniz. İşletmenize değer katacak şekilde tasarlanan bu çözümlerimiz hakkında daha fazlasını keşfetmek için bizimle iletişime geçin.Esnafa özel avantajlı Vodafone Business çözümleri için tıklayın.