Cihaz Koruma Paketi Nedir?

06 Kasım 2024

Cihaz Koruma Paketi Nedir?

Akıllı telefonlar başta olmak üzere akıllı cihazları satın alırken büyük bir heyecan duyarız. Cihazın aynı canlı ve parlak ekranla, aynı kondisyondaki kasa ile kalmasını önemseriz. Özenle seçtiğimiz rengi de bozulmasın isteriz. Ancak kullanım sıklığı ve kullanım şekline bağlı olarak cihazlar zamanla yıpranır. Bunun yanında akıllı cihazların arızaları ve yapısal olarak deforme olmaları da kaçınılmaz. Fakat akıllı cihaz koruma seçenekleri, özenerek ve bütçenizi zorlayarak satın aldığınız cihazları çok daha uzun süre aynı kondisyonda kullanmanıza yardımcı olabilir. Peki, cihaz koruma tam olarak nedir ve neleri kapsar? “koruma paketi nedir” diye merak edenler için her hizmet sağlayıcının farklı kapsamlarda paketler sunacağını söylemek önemli. Vodafone, satın aldığınız akıllı cihazlar için koruma paketi sunarak cihazın daha uzun yıllar boyunca güvenle ve aynı kondisyonda kullanılmasına yardımcı oluyor. Garanti kapsamında ve dışında cihazdaki hasar, arıza, deforme olma gibi durumlar için destek alabilmeyi sağlayan sistemli hasar desteğine koruma paketi deniyor.

 

Vodafone'un Cihaz Tamamlayıcı Servis Paketleri Nelerdir?

 

Satış Sonrası Hizmet Paketleri, Vodafone müşterilerine özel olarak sunulan, cihazlarınızda oluşabilecek arızalar için onarım, teknik servis sırasında yedek cihaz desteği, onarılamayan cihazlar için indirimle yeni cihaz alımı veya telefonunuzu istediğiniz renk ve desende kaplatma gibi hizmetleri kapsar. Sunulan hizmetler aldığınız paketin kapsamına göre değişiklik gösterebilir. Tam Koruma, Dijital Destek ve Ekran Kurtaran paketleri satış sonrası hizmet paketleridir.

 

Akıllı telefon, tablet gibi cihazların tamamlayıcı servis paketleri sunmaları, kullanıcı için büyük bir konfor detayıdır. Vodafone, bu konuda öne çıkan bir hizmet sağlayarak cihazın kullanım ömrüne de katkı sunuyor. Böylece uzun ömürlü cihaz kullanımı ile daha etkin bir şekilde bütçe yönetmek de mümkün hale geliyor. Vodafone tarafından sunulan destek ve koruma paketleri şu şekilde özetlenebilir.

 

Tam Koruma Paketi

 

Garanti kapsamı içinde veya dışında farketmeksizin cihazda oluşmuş herhangi bir arıza ve sorun ya da hasar konusunda destek alabileceğiniz çok kapsamlı bir pakettir. Bu nedenle de Tam Koruma Paketi adını alır. Cihazınızdaki tüm arızalar için destek veren ve cihazınız onarılırken yedek cihaz sunan özelliğiyle kullanıcı deneyiminizi iyileştirir. Bu hizmet paketi yani Tam Koruma Paketi kapsamında aşağıdaki detayları cihaz kullanım süresince deneyimleyebilirsiniz.

 

  • Arıza onarımı (Garanti içi)
  • 2 kez onarım esnasında yedek cihaz verilmesi
  • 2 kez garanti dışı onarım hizmeti
  • Onarılamayan cihazlar için yeni cihaz alımında %70 indirim

 

Dijital Destek Paketi

 

Dijital Destek Paketi de önemli bir kurtarıcı. Bu paket satın alındıktan sonraki 1 yıl içerisinde cihazınızdaki garanti kapsamında oluşmuş tüm arızalar için destek alabilirsiniz. Ayrıca

cihazınız onarılırken size yedek cihaz sunulur. Dijital Destek paketinin kapsamında arıza desteği (Garanti içi) ve 2 kez yedek cihaz verilmesi vardır.

 

Ekran Kurtaran Paketi

 

Ekran Kurtaran paketi ile telefonunuzun ve tabletinizin ön ve arkasını istediğiniz renk ve desende 360 derece kaplatabilirsiniz. Böylece ekranı da güvenle koruma altına alabilirsiniz. Zira, ekran özellikle cep telefonlarında en hızlı deforme olan hassas noktalardan biri.

 

Cihaz Koruma Paketlerinin Kapsamı Nedir?

 

Bir hizmet sağlayıcının size sunacağı cihaz koruma paketlerinin kapsamı farklılık gösterebilir. Vodafone ile farklı paketlerle farklı kapsamlarda cihaz koruma desteği alabilirsiniz. Burada “cihazın zaten garantisi var” diye düşünebilirsiniz. Ancak standart üretici garantisi sadece cihazınızın üretimden kaynaklanan arızalarını kapsar. Yani kullanıcı hatası için destek olmaz. Daha doğrusu kullanıcı hataları, garanti kapsamında değildir. Diğer yandan garanti kapsamındaki sorunlarda da cihazı sizin ilgili yetkili servise götürmeniz gerekir. Vodafone cihaz koruma paketlerinde ise arızanın ne olduğuna bakılmaksızın, servise gitmenize gerek kalmadan size en yakın Vodafone mağazasından veya evinizden hizmet alabilirsiniz. Cihaz koruma paketi kapsamları dediğimiz gibi aldığınız pakete göre değişkenlik gösterir. Burada esas olan garantiye ek bir hizmet alıyor olmanızdır. Hatta Vodafone teknik ekibi, cihazdan kaynaklanan yani üretimden kaynaklanan herhangi bir arıza durumunda, garanti belgenizde yer alan yetkili servisler ile iletişime de geçebilir.

 

Cihaz Koruma Geçerlilik Süresi Nedir?

 

Vodafone cihaz koruma paketleri kullanıcıya akıllı cihazı için uzun süreli ve güçlü bir koruma desteği sunar. Üstelik süreç son derece konfor odaklıdır. Diğer yandan Vodafone koruma paketlerinin geçerlilik süresi de önemlidir. Vodafone tarafından sunulan Tam Koruma, Dijital Destek ve Uzatılmış Garanti koruma paketlerinden 12 ay boyunca yararlanabilirsiniz. Yani paketi satın aldıktan sonraki 12 ay boyunca koruma kapsamından yararlanabilirsiniz.

 

Cihaz Koruma Paketlerinden Nasıl Yararlanabilirim?

 

Satış Sonrası Hizmet Paketlerinden faydalanabilmeniz için Vodafone faturalı hat sahibi olmanız yeterlidir. Vodafone ayrıcalıklarıyla size en yakın Vodafone mağazasını ziyaret ederek paketleri inceleyip alabilirsiniz. Benzer şekilde Vodafone Yanımda uygulamasını da bu amaçla kullanabilirsiniz. Faturaya Ek Cihazlar kısmından cihaz satın alım aşamasında paketlerimizi inceleyip, satın alabilirsiniz.  Peki, Vodafone üzerinden satın almadığınız bir cihaz için koruma paketi alabilir misiniz?

 

Evet, Vodafone'dan almadığınız cihazlar veya eski cihazlarınız için de Satış Sonrası Hizmet Paketlerinden faydalanabilirsiniz. Bu amaçla yine size en yakın Vodafone mağazasına giderek veya dijital asistan TOBi üzerinden de kayıt oluşturarak ilerleyebilirsiniz. Bu şekilde Vodafone teknik servis hizmetinden faydalanabilirsiniz. Vodafone Teknik servis hizmetleri, anlaşmalı olunan yetkili ve özel servisler aracılığıyla sağlanmaktadır. Cihazınız onarılırken size yedek cihaz da sunulur. Bu amaçla yani yedek cihaz temini için size en yakın Vodafone mağazasına gitmeniz yeterlidir. Cihazlar için onarım süresi ise teknik servis kaydınızı oluşturduktan sonraki 20 iş günüdür. Pazar günleri ve resmi tatiller bu süre içerisinde yer almaz. Buna göre cihazı ne zaman teslim alacağınızı öngörebilirsiniz.

 

 

Neden Cihaz Koruma Paketi Almalısınız?

 

Vodafone hem online teknoloji ürünleri mağazasından hem de farklı yerlerden satın aldığınız cihazlarınız için koruma paketi seçenekleri sunar. Cihaz koruma paketi ile güvenli ve uzun süreli kullanım elde edebilirsiniz. Cihaz koruma paketi almanın avantajları aşağıdaki gibi sıralanabilir:

 

  • Standart üretici garantisine ek bir koruma elde edersiniz.
  • Standart üretici garantisi sadece cihazınızın üretimden kaynaklanan arızalarını kapsarken Vodafone cihaz koruma paketleri kullanıcı hatasından kaynaklanan sorunları da kapsar.
  • Standart üretici garantisinde oluşabilecek üretim kaynaklı hasarlarda cihazı ilgili servise ulaştırmak, oradan almak gibi işlemleri sizin yapmanız gerekir. Ancak, Vodafone Koruma Çözümü satın aldığınızda, arızanın ne olduğuna bakılmaksızın, servise gitmenize gerek kalmadan size en yakın Vodafone mağazasından veya evinizden hizmet alabilirsiniz.

 

Vodafone yetkili teknik servislerde garanti süresi dolmuş cep telefonlarına da ücret dahilinde servis hizmeti sağlanabilmektedir. Telefonunuz yetkili teknik servise ulaştığında detaylıca incelenerek belirtmiş olduğunuz GSM numarasına bilgilendirme mesajları gönderilir.