Bulut Santral

Ziraat Bankası Müşterilerine Özel avantajlı fiyatlarla kurulum masrafı olmadan santralinizi buluta taşıyın!

Fiziksel santralin bakım maliyetlerini tamamen ortadan kaldırıp, çağrılarınızı bulut teknolojisiyle yönetebilirsiniz.

Teklif al
Ziraat Bankası Müşterilerine Özel avantajlı fiyatlarla kurulum masrafı olmadan santralinizi buluta taşıyın!

Vodafone Business'ın iş ihtiyaçlarınıza en uygun çözümlerini, zengin ürün ve servis portföyünü, alanında uzman destek kadrosuyla keşfedin!

*Zorunlu alanlar

*Bireysel müşteriler bu hizmetten faydalanamaz

Formu doldurmanız halinde Özel Teknoloji Danışmanlarımız tarafından 0212 705 24 88 numaralı telefondan en kısa sürede aranacaksınız.

Yükleniyor
NEDEN BULUT SANTRAL?

İşletmenizdeki tüm sabit telefon altyapısını tek bir merkezden yönetin

Online Sesli Görüşme

Sabit telefon veya mobil uygulamanızdan anında çağrıları karşılayın.

Otomatik Çağrı Karşılama

Otomatik çağrı karşılama metni ile müşterilerinizi ulaşmak istedikleri birimlere yönlendirin.

Konferans Araması

Çalışanlarınızla anlık haberleşebileceğiniz aramalar yapın.

Çağrı Bekletme

Yoğunluk yaşanan durumlarda çağrı bekletme özelliğini kulanarak müşterilerinizi bilgilendirin.

Arama Yönlendirme

Bulut Santral üzerindeki bir dahili numaranın meşgul ya da cevapsız olması durumunda, çağrıyı başka bir dahili numaraya veya telefona aktarın.

Yönetici Raporları

Size gelen çağrı adetlerini, çağrı karşılama oranlarını ve toplam değerleri anlık olarak raporlayın.

ÜCRETLENDİRME

Ziraat Bankası Müşterilerine Özel Fiyatlar

Aylık planlarımızdan ihtiyaçlarınıza en uygun olanı seçin, şirketinize değer katın.

  • Dahili Hat Basic 1 -10 Lisans
    61 TL71TL
    /Aylık birim lisans

    • 1-10 lisans için aylık birim ücret
    • Bulut Santral hizmeti
    • Üst paketlere geçiş yapılabilir
    • 7 gün 24 saat destek
    • Dahili hat lisansı veya mobil 
    Koşullar: 
    • IP Phone (Dahili Hat) tercih edilecekse VPN ve dakika paketi satın alınmalıdır
    • Mobil uygulama tercih edilecekse dakika paketi satın alınmalıdır
    Detayları gösterDetayları gizleTeklif al
    Dahili Hat Basic 11-25 Lisans
    59 TL69TL
    /Aylık birim lisans

    • 11-25 lisans için aylık birim ücret
    • Bulut Santral hizmeti
    • Üst paketlere geçiş yapılabilir
    • 7 gün 24 saat destek
    • Dahili hat lisansı veya mobil 
    Koşullar: 
    • IP Phone (Dahili Hat) tercih edilecekse VPN ve dakika paketi satın alınmalıdır
    • Mobil uygulama tercih edilecekse dakika paketi satın alınmalıdır
    Detayları gösterDetayları gizleTeklif al
    Dahili Hat Basic 26-50 Lisans
    57 TL67TL
    /Aylık birim lisans

    • 26-50 lisans için aylık birim ücret
    • Bulut Santral hizmeti
    • Üst paketlere geçiş yapılabilir
    • 7 gün 24 saat destek
    • Dahili hat lisansı veya mobil 
    Koşullar: 
    • IP Phone (Dahili Hat) tercih edilecekse VPN ve dakika paketi satın alınmalıdır
    • Mobil uygulama tercih edilecekse dakika paketi satın alınmalıdır
    Detayları gösterDetayları gizleTeklif al
  • Mobil Uygulama Basic 1 -10 Lisans
    61 TL71TL
    /Aylık birim lisans

    • 1-10 lisans için aylık birim ücret
    • Bulut Santral hizmeti
    • Üst paketlere geçiş yapılabilir
    • 7 gün 24 saat destek
    • Dahili hat lisansı veya mobil 
    Koşullar: 
    • IP Phone (Dahili Hat) tercih edilecekse VPN ve dakika paketi satın alınmalıdır
    • Mobil uygulama tercih edilecekse dakika paketi satın alınmalıdır
    Detayları gösterDetayları gizleTeklif al
    Mobil Uygulama Basic 11-25 Lisans
    59 TL69TL
    /Aylık birim lisans

    • 11-25 lisans için aylık birim ücret
    • Bulut Santral hizmeti
    • Üst paketlere geçiş yapılabilir
    • 7 gün 24 saat destek
    • Dahili hat lisansı veya mobil 
    Koşullar: 
    • IP Phone (Dahili Hat) tercih edilecekse VPN ve dakika paketi satın alınmalıdır
    • Mobil uygulama tercih edilecekse dakika paketi satın alınmalıdır
    Detayları gösterDetayları gizleTeklif al
    Mobil Uygulama Basic 26-50 Lisans
    57 TL67TL
    /Aylık birim lisans

    • 26-50 lisans için aylık birim ücret
    • Bulut Santral hizmeti
    • Üst paketlere geçiş yapılabilir
    • 7 gün 24 saat destek
    • Dahili hat lisansı veya mobil 
    Koşullar: 
    • IP Phone (Dahili Hat) tercih edilecekse VPN ve dakika paketi satın alınmalıdır
    • Mobil uygulama tercih edilecekse dakika paketi satın alınmalıdır
    Detayları gösterDetayları gizleTeklif al

Müşteri Taahhütnamesi için tıklayınız.

Bulut Santral ile Tüm Sabit Telefon Altyapısını Tek Merkezden Yönetmek Blog Yazısını Okuyun

Çağrılarınızı anlık olarak raporlayın

Tüm sistemdeki departmanlara, şubelere, takımlara çağrı merkezi kırılımlarına göre kullanıcılara gelen çağrı adetlerini, çağrı karşılama oranlarını ve toplam değerleri anlık olarak raporlayın, takip edin.

Çağrılarınızı anlık olarak raporlayın

Kaydedin, bekletin ve yönlendirin

Dilediğiniz yerden tüm çağrılarınızı kaydedin, gelen çağrıyı bekletin ve istediğiniz şekilde yönlendirme yapın.

Kaydedin, bekletin ve yönlendirin

Müşteri memnuniyetini artırın

Uzaktan yönetim platformu sayesinde işinizi kolaylıkla takip edin, şirketinizin aramalarını günlük olarak raporlayıp müşteri memnuniyetini artırın.

Müşteri memnuniyetini artırın