Pazarlama İlkeleri Kavram – Teori – Uygulama

Seçkin Yayıncılık Pazarlama İlkeleri Kavram – Teori – Uygulama

0 Değerlendirme
Sepet Fiyatı
468,00 TL
1
Adet:
1

Ürün bilgileri

Her biri konusunda uzman akademisyen ve profesyoneller tarafından hazırlanan kitap, tüm üniversitelerde okutulmakta olan "Pazarlama İlkeleri" dersine uygun olarak hazırlanmış, aynı zamanda, konuya ilişkin bilimsel çalışmalara ışık tutabilecek güncel verileri içermektedir.

Kitap, üniversitelerin bir dönem 15 haftalık müfredatı dikkate alınarak, her haftaya bir konu işlenebilecek şekilde hazırlanmıştır.

Kitabın amacı, öğrencileri veya okuyucuların temel pazarlama bilgileri edinebilmeleri yanında, pazarlamanın ilk çağlardan günümüze kadar olan tarihi seyri, ürün, marka, Pazar yapıları, bölümleme, pazarlama bilgi sistemleri, tutundurma, fiyatlandırma ve dağıtım gibi bir çok alanda bilgi sahibi olmalarını sağlamaktır.

Bu İlan ENTEGRA Entegrasyon Sistemleri ile Listelenmiştir

Ürün özellikleri

YayıneviSeçkin Yayıncılık
Sepet tutarı
468,00 TL