Tüketim Araştırmaları ve Osmanlı İmparatorluğu Tarihi

Alfa Yayınları Tüketim Araştırmaları ve Osmanlı İmparatorluğu Tarihi

0 Değerlendirme
Sepet Fiyatı
335,70 TL
1
Adet:
1

Ürün bilgileri

Quataert moda elbiselerin kitlesel yükselişini, giyim kuşamda değişen moda akımlarını, lale tüketiminin kültürlerötesi önemini, basılı reklamların yükselişini, bir statü sembolü olarak yemeğin kullanımını ve ticari bir mal olarak fotoğrafın ortaya çıkışını hem anlatıyor hem de analiz ediyor. Elde edilen bulgular Amerika ve Avrupa'daki tüketim alışkanlıklarıyla ilgili bir karşılaştırma yapmaya da davet ediyor.
"Bu kitap daha önce kullanılmamış kaynaklardan yararlanıyor, yeni yaklaşımlar benimseyip taze bilgiler sunuyor. Bilhassa görsel kaynakların kullanılması çok etkileyici. Katkıda bulunanların birçoğu -özellikle Faroqhi, Salzmann ve Frierson- Osmanlı araştırmalarının dışında da çok iyi tanıdığımız isimler. Özellikle Faroqhi'nin isabetli girizgahı, tüketim tarihinin perspektifini açıklaması ve kitabın öncelikli çerçevesini çizmesi bakımından özel bir ilgiyi hak ediyor."
-Jane Hataway, Ohio Eyalet Üniversitesi



Bu İlan ENTEGRA Entegrasyon Sistemleri ile Listelenmiştir

Ürün özellikleri

YayıneviAlfa Yayınları
Sepet tutarı
335,70 TL