- Vodafone Locate hizmetinden kurumsal hat aboneliği olan firmalar yararlanabilir. Vodafone Locate hizmetine ilişkin aktivasyon, satış ve hizmet iptal işlemleri kurumsal satış kanalları ve merkezi satış ekibi tarafından yapılır.
- Vodafone Locate hizmeti, firmaların mobil ekiplerini cep telefonları yardımı ile web ortamında harita üzerinden izlemelerini, konum bilgilerini almalarını, önceden tanımlanmış bir adrese en yakın personeli tespit etmelerini, servise kayıtlı personele web arayüzü üzerinden mesaj veya SMS göndererek kesintisiz iletişim kurmalarını sağlayan bir lokasyon belirleme hizmetidir. (Mesaj ve kısa mesaj gönderimi sadece Locate hizmetinde aynı şirket altında tanımlı bulunan “sistem yöneticisi” veya “kullanıcı” tipindeki personel arasında desteklenir).
- Bir ‘bulut tabanlı’ iletişim hizmeti olan Vodafone Locate, firmaya ait ve hizmete kaydedilmiş hatların konumlarını belirlemek üzere tasarlanmıştır. Alternatif olarak, çalışanların belirli bir zaman dilimi içindeki konum bilgilerini de geçmişe dönük olarak raporlayabilme özelliği sunar. Vodafone Locate hizmetini kullanılabilmesi için firmanın herhangi bir yazılım/program kurmasına gerek yoktur.
- Firmanın, Vodafone Locate hizmetinden yararlanabilmesi için, hizmete dahil edilecek kurumsal GSM numaralarını kapsayan Vodafone Locate hizmet sözleşmesinin imzalanması gerekmektedir.
- Firma Vodafone Locate hizmet sözleşmesinde Vodafone Locate hizmetini kullanacak sistem yetkilisine ait GSM numarası tanımlaması gerekmektedir. Belirlenen Vodafone Locate sistem yetkilisi hizmetin tüm yetkilerinden yararlanacak tek kullanıcı olacaktır. Vodafone Locate hizmetinden yararlanmak amacıyla, servisin kullanma yetkilerinin paylaşılması, Vodafone Locate sistem yetkilisi tarafından yapılabilecektir.
- Vodafone Locate tanımlaması yapılan firmanın yetkilisine Vodafone tarafından kullanıcı adı ve şifre sağlanır. Yetkili, bu kullanıcı adı ve şifre ile Vodafone Locate hizmetinin web sayfası üzerinden sisteme giriş yapar. Vodafone Locate web sayfasına erişebilmesi için müşterinin internet bağlantısının olması gerekmektedir.
- Firma, sadece Vodafone Locate hizmetini tanımlattığı kurumsal hatları için bu servisi kullanabilir.
- Bir firma için Vodafone Locate hizmeti ilk başlatıldığında, sözleşme sahibi numara “Sistem yetkilisi”, diğer numaralar ise “Alt kullanıcı” (asset) olarak tanımlanır. Sistem yetkilisi , kendisine iletilen kullanıcı adı ve şifresi ile Vodafone Locate hizmetine ait web sayfasına giriş yaparak alt kullanıcı (asset) olarak tanımlı bir hattı kullanıcı (user) olarak tanımlayabilir.
- Vodafone Locate hizmetinde şebeke esaslı (baz istasyonları üzerinden) konum belirleme ve/veya GPS teknolojisi üzerinden konum belirleme özellikleri bulunmaktadır.
- Vodafone Locate hizmeti kapsamında GPS Teknolojisi ile konum bilgisi alabilmek için, firma üzerine kayıtlı bulunan faturalı kurumsal GSM hattının kullanılacağı mobil cihazın A-GPS özelliğine ve LPP (LTE Positioning Protocol) desteğine sahip olması gerekmektedir. Aksi takdirde konum bilgisi sadece baz istasyonlarının sinyalleri alınarak hesaplanabilmektedir.
- Vodafone Locate hizmeti Türkiye sınırları içinde ve roaming özelliği açık hatlar için yurt dışında kullanılabilmektedir. Yurtdışında kullanılan hatlar için elde edilecek sonuçlar roaming yapılan operatörün şebeke koşullarına bağlıdır.
- Vodafone Locate abonesi olan müşterilere talep edilmesi durumda, altyapının sağladığı programlama arayüzü aracılığı ile kendi sistemleri ile entegre edebilmeleri için dokümantasyon ve örnek kodlar sağlanmaktadır.
- Vodafone Locate web arayüzünden mesajlaşma ve SMS gönderimi yapılabilir. Vodafone Locate hizmeti aracılığı ile yapılacak kısa mesaj gönderimleri için Firma’ya herhangi bir ücretlendirme yapılmaz. Mesaj ve SMS gönderimi sadece aynı şirket altında Locate hizmetine dahil olan yönetici veya kullanıcı tipindeki personel arasında desteklenir. Alt kullanıcı (asset) olarak tanımlı GSM numaralarına Vodafone Locate hizmeti üzerinden mesaj veya SMS gönderimi yapılamaz.
- 12 ay kontrat verildikten sonra müşteri kontrat süresi dolmadan hizmet iptali yaparsa hizmet bedeli üzerinden verilen indirim tutarları müşteriye ceza faturası olarak yansıtılır. Vodafone Locate hizmeti 12 ay kontratlı modelde, hattın iptal edilmesi, dondurulması, kısıtlanması, devredilmesi, ön ödemeli hatta çevrilmesi, ve/veya numara taşınabilirliği kapsamında başka bir operatöre taşınması veya Vodafone Locate hizmetinin iptal edilmesi durumunda aboneye yansıtılacak cezai şart tutarı, taahhütname imza edildiği tarih ile 12 ay kontratlı modele aykırı durumun meydana geldiği tarih arasındaki, Vodafone tarafından 12 ay kontratlı modele özel yapılan indirimlerin toplamıdır.
- 12 ay kontrat süresi sona erdiğinde müşteriler aksini belirtmediği sürece hizmet kesintisiz olarak devam edecek olup, Hizmet Vodafone Locate güncel fiyatı üzerinden ücretlendirilecektir ve indirim bedelleri sona erecektir.
- Aylık hizmet bedeli Vodafone Locate hizmetine tanımlı kullanıcı sayısına göre hat başına yapılmaktadır. Vodafone Locate hizmetinde ücretlendirme, firmanın hizmet alan tüm GSM numaralarının hizmet bedelleri,Vodafone Locate Hizmet sözleşmesinde belirtilen Vodafone Locate sistem yetkilisine yapılacaktır.
- Vodafone Locate sistemine tanımlanacak GSM numaralarının fatura dönemlerinin aynı olması gerekmektedir.
- Vodafone Locate servisine tanımlı olan GSM numaralarının artırılması durumunda, ücretlendirme hat artırımı yapılan tarihe kadar eski hat sayısına denk gelen kategorideki hizmet bedeli üzerinden, hat artırımı yapılan tarihten sonraki günler içinse yeni hat sayısına denk gelen kategorideki hizmet bedeli üzerinden gün bazında yapılarak fatura edilecektir.
- Yurtdışında GPS ile konum belirleme özelliği kullanıldığında ve Vodafone Locate Yurtdışı Internet Paketi alınmamışsa, müşteri kullanmış olduğu data için mevcutta sahip olduğu roaming tarifesi tarifesi üzerinden ücretlendirilir.
- Vodafone Locate hizmetine tanımlı GSM numaralarının, fatura kesim tarihinden önce iptal edilmesi durumunda; iptal edilen hat sayısına ve iptal tarihine bakılmaksızın tüm hatlara ilişkin son aya ait aylık sabit ücretler Firma’ya faturalandırılacaktır.
- Vodafone Locate hizmetine ilişkin iptal işleminden sonra, Firma hizmete tanımlı yeni hat sayısına denk gelen kategorideki hizmet bedeli üzerinden aylık ücretlendirilecektir.
- Vodafone Locate hizmet tarifesiyle ilgili her türlü bilgi Vodafone’un www.vodafone.com.tr isimli internet sitesinde yer alacaktır.
- Firma’nın Vodafone Locate hizmeti alan tüm GSM numaralarının kullanıcılarına ürün ve hizmet tanımlaması yapıldığı ve bu hizmet kapsamında hatların lokasyon bilgilerinin alınabileceğinin bildirilme sorumluluğu Firma’ya aittir.
- Vodafone tarafından Vodafone Locate kullanıcı adı ve şifre firma sistem yetkilisine kısa mesaj ile gönderilecektir. Kullanıcı adı ve şifrenin sadece Vodafone sistem yetkilisi tarafından kullanılması ve 3. Kişiler ile paylaşılmaması sorumluluğu firmaya aittir.
- Vodafone Locate hizmetini kullanabilmek için firmanın internet erişiminin olması gerekir. Internet bağlantısından dolayı servisin kullanılamamasından ortaya çıkabilecek problemlerden dolayı servise ulaşılamaması, serviste kesinti olması, servisin yavaş çalışması hallerinden ve/veya konum bilgilerinden ortaya çıkabilecek problemlerden Vodafone sorumlu değildir.
- Firmanın Vodafone Locate hizmeti kapsamında kullandığı GSM hatlarının açık olmaması, havasal ve karasal transmisyon şebekesinde veya servisin veri tabanında yaşanabilecek sorunlardan kaynaklanan nedenlerden dolayı ve/veya Firmanın şebeke olmayan bölgelerde ve/veya kapsama alanı dışında olması ve/veya Türk Telekom’dan kaynaklanan kesintiler nedeniyle hizmetten faydalanamamamızdan Vodafone’un sorumlu olmayacaktır.
- Vodafone Locate hizmeti, https://locate.vodafone.com.tr adresi üzerinden müşterilere sunulacaktır.
- Vodafone'un Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu'nun belirlediği usul ve esaslara uygun olarak, kampanya ve tarife özellik ve ücretlendirmesinde değişiklik yapma hakkı saklıdır.
- Fiyata KDV(%20) ve ÖİV(%10) dahildir.
Vodafone Locate Yurtdışı İnternet Paketi
- Vodafone Locate yurtdışı internet paketi sadece Vodafone Locate hizmetini alan müşteriler tarafından kullanılabilir.
- Vodafone Locate yurtdışı internet paketi yurtdışında yapılan internet kullanımları için geçerlidir, Türkiye'de ve KKTC'de geçerli değildir.
- Vodafone Locate yurtdışı internet paketi alındığı süreden itibaren 1 gün boyunca (24 saat) geçerlidir.
- Vodafone Locate yurtdışı internet paketi sadece Vodafone Locate hizmeti için kullanılabilir. Vodafone Locate hizmeti dışındaki internet kullanımları için geçerli değildir. Müşteri Vodafone Locate internet paketine aldıktan sonra, Vodafone Locate hizmeti dışında yurtdışı internet kullanımı gerçekleştirirse, kullanılan internet kullanımları mevcutta sahip olduğu roaming data tarifesi üzerinden ücretlendirilir.
- Vodafone Locate yurtdışı internet paketi başka bir yurtdışı data paketiyle birleştirilemez.
- Vodafone Locate yurtdışı internet paketi tanımlaması gerçekleştikten sonra iptal edilmediği sürece her gün otomatik olarak yenilenecektir.
- Müşteri talep ederse paketini iptal edebilir. Paket alındıktan sonra 1 gün (24 saat) boyunca geçerli olup, otomatik olarak yenilenir.
- Vodafone Locate yurtdışı internet paketinin geçerli olduğu ülkeler: Paket faturalı aboneler için faturalı abonelerin yurtdışında internet kullanılabildiği (data roaming) tüm ülkelerde ve geçerlidir.
- Paket geçerlilik süresi dolmadan ikinci bir paket alınamaz.
- Fiyatlara KDV ve ÖİV dahildir.
- Vodafone Merkezi Satış Ekibi, Tüm Kurumsal Satış Kanalları ve Kurumsal Müşteri Hizmetleri aracılığı ile data paketi aktivasyonu ve iptal işlemleri gerçekleştirilebilir.