Vodafone Memnuniyet Değerlendirmesi | Anket | Vodafone Türkiye

Vodafone Memnuniyet Değerlendirmesi

Vodafone Memnuniyet Değerlendirmesi Değerli müşterimiz, Vodafone olarak size her zaman daha iyi hizmet sunabilmek adına, yaşadığınız deneyimi ölçmek amacıyla hazırladığımız anketimize katılarak görüşlerinizi paylaşmanız bizi çok mutlu eder.
0/2
Yanıtınız Kaydedildi
Bu ankete zaman ayırdığınız için teşekkür ederiz.
(542) 000 00 00 numarasına şifrenizi SMS olarak gönderdik.
Değerli Müşterimiz, en son sonuçlanan talebiniz için duyduğunuz memnuniyeti değerlendirir misiniz? Lütfen sadece en son yanitlanan talebinizin sonucuna dair süreci değerlendiriniz. (0-6 (Kötü), 7-8 (Ne İyi,Ne Kötü), 9-10 (Çok İyi) anlamına gelmektedir.)
Çok Kötü
Çok İyi
Verdiğiniz cevabı düşündüğünüzde kararınızı etkileyen en önemli sebep nedir ?
Müşteri Hizmetlerimizden aldığınız hizmeti tavsiye etmeme neden veya nedenlerinizi yazarak bu mesajı cevaplarsanız kendimizi geliştirmemize cok yardımcı olursunuz.
0/400
Müşteri Hizmetlerimizden aldığınız hizmeti tavsiye etmeme neden veya nedenlerinizi yazarak bu mesajı cevaplarsanız kendimizi geliştirmemize cok yardımcı olursunuz.
0/400
Müşteri Hizmetlerimizden aldığınız hizmeti tavsiye etmeme neden veya nedenlerinizi yazarak bu mesajı cevaplarsanız kendimizi geliştirmemize cok yardımcı olursunuz.
0/400
Müşteri Hizmetlerimizden aldığınız hizmeti tavsiye etmeme neden veya nedenlerinizi yazarak bu mesajı cevaplarsanız kendimizi geliştirmemize cok yardımcı olursunuz.
0/400
Müşteri Hizmetlerimizden aldığınız hizmeti tavsiye etmeme neden veya nedenlerinizi yazarak bu mesajı cevaplarsanız kendimizi geliştirmemize cok yardımcı olursunuz.
0/400
Aldığınız hizmette, ne olsaydi 9 yada 10 puanini verirdiniz? Nedenlerinizi yazarak bu mesajı cevaplarsaniz kendimizi gelistirmemize cok yardimci olursunuz.
0/400
Verdiğiniz cevabı düşündüğünüzde kararınızı etkileyen en önemli sebep nedir?
Müşteri Hizmetlerimizden aldığınız hizmeti tavsiye etmeme neden veya nedenlerinizi yazarak bu mesajı cevaplarsanız kendimizi geliştirmemize cok yardımcı olursunuz.
0/400
Müşteri Hizmetlerimizden aldığınız hizmeti tavsiye etmeme neden veya nedenlerinizi yazarak bu mesajı cevaplarsanız kendimizi geliştirmemize cok yardımcı olursunuz.
0/400
Müşteri Hizmetlerimizden aldığınız hizmeti tavsiye etmeme neden veya nedenlerinizi yazarak bu mesajı cevaplarsanız kendimizi geliştirmemize cok yardımcı olursunuz.
0/400
Müşteri Hizmetlerimizden aldığınız hizmeti tavsiye etmeme neden veya nedenlerinizi yazarak bu mesajı cevaplarsanız kendimizi geliştirmemize cok yardımcı olursunuz.
0/400
Müşteri Hizmetlerimizden aldığınız hizmeti tavsiye etmeme neden veya nedenlerinizi yazarak bu mesajı cevaplarsanız kendimizi geliştirmemize cok yardımcı olursunuz.
0/400
Verdiğiniz cevabı düşündüğünüzde kararınızı etkileyen en önemli faktör nedir?
Müşteri Hizmetlerimizden aldığınız hizmeti tavsiye etme neden veya nedenlerinizi yazarak bu mesajı cevaplarsaniz kendimizi gelistirmemize cok yardimci olursunuz
0/400
Cep Telefonu (5XXXXXXXXX)
Aydınlatma metniniokudum.
Yükleniyor