KİŞİSEL VERİLERİN İŞLENMESİ HAKKINDA AYDINLATMA METNİ MEMNUNİYET ANKETİ
Vodafone Memnuniyet Anketi Aydınlatma Metni1. Veri Sorumlusu
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“Kanun”) uyarınca, kişisel verileriniz; veri sorumlusu, hizmet aldığınız Vodafone Telekomünikasyon A.Ş. veya Vodafone Net İletişim Hizmetleri AŞ (“Vodafone” veya “Şirket”) tarafından, memnuniyet anketi kapsamında aşağıda açıklanan amaç ve hukuki sebeplerle işlenecektir.
2. İşlenen Kişisel Verileriniz, Kişisel Verilerinizin İşlenme Amaçları ve Hukuki Sebepleri
Kişisel veri işlemenin hukuki sebepleri, KVKK’nın 5. ve 6. maddelerinde düzenlenmektedir. Memnuniyet anketi kapsamında elde edilen kişisel verileriniz, aşağıda yer alan tabloda belirtilen amaçlarla ve söz konusu amaçlar doğrultusunda dayanılan hukuki sebepler kapsamında işlenmektedir.
Kişisel Veri İşleme Amaçları | Kişisel Veri İşlemenin Hukuki Sebebi | İşlenen Kişisel Veriler |
---|
− Talep, şikayet, öneri ve isteklerinizin alınması, değerlendirilmesi ve sonuçlandırılması,
− Tarafımızdan aldığınız hizmetlere yönelik memnuniyetinizin ölçümü amaçlı telefon, SMS, email gibi kanallar üzerinden anket gönderimi,
− Kimlik doğrulamanızın yapılması,
− Sağlamış olduğunuz görüşmelerin doğrulanması.
| Kanun m. 5/2 (f): İlgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla veri işlemenin meşru menfaatlerimiz için zorunlu olması. | Kimlik (Ad, soyad), İletişim (Telefon numarası, e-posta), İşlem Güvenliği (IP adresi bilgileri, log kayıtları, cihaz ID, IMEI numarası), Diğer (Bizimle paylaştığınız değerlendirme, talep ve şikayet, talebinizi sosyal medya aracılığıyla iletmeniz halinde kullanıcı adı). |
Olası bir hukuki uyuşmazlık durumunda, haklarımızın korunabilmesi ve kullanılması ile hukuki süreçlerin yürütülmesi. | Kanun m. 5/2 (e): Bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması. | Kimlik (Ad, soyad), İletişim (Telefon numarası, e-posta). |
Yetkili kurum veya kuruluşların Şirketimizden talepte bulunması ya da bu kurumlara bildirim yapmamızın öngörüldüğü durumlarda, yasal yükümlülüklerimizin yerine getirilmesi. | Kanun m. 5/2 (ç): Veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için veri işlemenin zorunlu olması. | Kimlik (Ad, soyad), İletişim (Telefon numarası, e-posta). |
3. Kişisel Verilerin Aktarıldığı Alıcı Grupları ve Aktarım Amaçları
Kişisel verileriniz, KVKK ve sair mevzuata uygun olarak; yukarıda yer verilen amaçlar ve hukuki sebepler kapsamında üçüncü taraflara aktarılmaktadır. Kişisel verilerinizin aktarıldığı üçüncü taraflar ve aktarım amaçları aşağıda belirtilmektedir:
- Düzenleyici ve Denetleyici Yetkili Kurumlar ile Resmi Merciler: Yetkili kurum, kuruluş veya resmi mercilerin talep ve denetimleri doğrultusunda yasal yükümlülüklerimizin yerine getirilmesi amacıyla aktarılması.
- Vodafone Grup Şirketleri: Grup Şirketleri ile ortak sistem ve uygulamaların kullanılması, iş süreçlerinin yürütülmesinde Grup Şirketlerinin desteğinin alınması ve Grup Şirket politikalarına uyumun sağlanması amacıyla paylaşılması.
4. Kişisel Veri Toplama Yöntemleri
Kişisel verilerinizi, elektronik ortamda sağlamanız suretiyle, otomatik ve kısmen otomatik yöntemler ile topluyoruz.
5. Kişisel Verilerinize İlişkin Haklarınız ve Başvuru Yöntemi
KVKK’nın 11. maddesi ilgili kişi olarak haklarınızı düzenlemektedir. İşlenen kişisel verilerinizle ilgili olarak, Vodafone’a başvurup;
- Kişisel verilerinizin işlenip işlenmediğini öğrenme,
- Kişisel verileriniz işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,
- Kişisel verilerinizin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,
- Yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerinizin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,
- Kişisel verilerinizin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme,
- Kişisel verilerinizin silinmesini veya yok edilmesini isteme,
- Kişisel verilerinizin düzeltilmesine ve/veya silinmesine ilişkin işlemlerin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
- İşlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle aleyhinize bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme,
- Kişisel verilerinizin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğramanız hâlinde zararın giderilmesini talep etme.
Kanun kapsamındaki taleplerinizi ve kişisel verilerinizle ilgili her türlü sorunuzu, bu bağlantıdaki KVKK İlgili Kişi Talep Formu’nu doldurarak veya Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ’e uygun şekilde Vodafone Plaza Maslak, İstanbul adresine gönderebilir ya da ilgili formu vodafone@hs03.kep.tr adresine iletebilirsiniz.