Yanımda Dünyası

Değerli Müşterimiz ,
Yanımda Dünyası’na Hoş Geldiniz!

65 yaş ve üstü müşterilerimiz için en sık yapılan işlemlerden oluşan Kolay İşlem Menü'sü hazırladık. İncelemek ister misiniz?

Kişisel verilerinizin işlenmesi hakkında detaylı bilgi için Aydınlatma Metni’mizi inceleyebilirsiniz.

Menüye gitAnasayfa'ya dön
KİŞİSEL VERİLERİN İŞLENMESİ HAKKINDA AYDINLATMA METNİ YANIMDA ALTMIŞ BEŞ YAŞ VE ÜZERİ KULLANICI

  • Veri Sorumlusu

    Vodafone’da kişisel verileriniz güvence altındadır. Bu çerçevede Vodafone, kişisel verilerinizi tüm teknik ve idari tedbirleri alarak korur. Gerekli güvenlik düzeyi için teknolojik imkanlar kullanılır. Vodafone tarafından, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (‘’KVKK’’) ve ilgili mevzuat kapsamında Veri Sorumlusu sıfatıyla, kişisel verileriniz, yalnızca aşağıda açıklanan çerçevede ve ilgili mevzuata uygun olarak işlenebilecektir. Aşağıda alt bölümlere ayrılarak gösterilen KVKK Aydınlatma Metni, size sunulan iç müşteri memnuniyet anketi kapsamında Vodafone tarafından kişisel verilerinizin işlenmesine ilişkin siz ilgili kişileri bilgilendirmek amacıyla hazırlanmıştır. 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“Kanun”) uyarınca, kişisel verileriniz; veri sorumlusu, Vodafone Dağıtım, Servis ve İçerik Hizmetleri A.Ş. (“Vodafone” veya “Şirket”) tarafından, Yanımda uygulaması içinde kullanıcıların altmış beş yaş ve üzeri olup olmadığının belirlenmesi, kapsamında aşağıda açıklanan amaç ve hukuki sebeplerle işlenecektir.

  • İşlenen Kişisel Verileriniz, Kişisel Verilerinizin İşlenme Amaçları ve Hukuki Sebepleri

    Kişisel veri işlemenin hukuki sebepleri, KVKK’nın 5. ve 6. maddelerinde düzenlemektedir.

    Yanımda uygulaması içinde kullanıcıların altmış beş yaş ve üzeri olup olmadığının belirlenmesi kapsamında elde edilen kişisel verileriniz, aşağıda yer alan tabloda belirtilen amaçlarla ve söz konusu amaçlar doğrultusunda dayanılan hukuki sebepler kapsamında işlenmektedir..

    Kişisel Veri İşleme AmaçlarıKişisel Veri İşlemenin Hukuki Sebebiİşlenen Kişisel Veriler
    Yanımda uygulaması içinde 65 yaş ve üzeri olan kullanıcıların belirlenmesi,

    65 yaş ve üzeri kullanıcıların Yanımda uygulaması içindeki süreçlerini iyileştirmek,

    65 yaş ve üzeri kullanıcıların Yanımda uygulaması içerisindeki işlemleri daha kolay şekilde gerçekleştirebilecekleri özel bir kullanıcı ekranı sunmak,

    65 yaş ve üzeri kullanıcılarımıza Yanımda uygulaması içinde daha iyi bir deneyim sunmak.
    Kanun m. 5/2 (f)

    İlgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla veri işlemenin meşru menfaatlerimiz için zorunlu olması.
    Diğer (Kişinin altmış beş yaş ve üzeri olup olmadığı bilgisi.)
    Olası bir hukuki uyuşmazlık durumunda, haklarımızın korunabilmesi ve kullanılması ile hukuki süreçlerin yürütülmesi.Kanun m. 5/2 (e)

    Bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması.
    Yetkili kurum veya kuruluşların Şirketimizden talepte bulunması ya da bu kurumlara bildirim yapmamızın öngörüldüğü durumlarda, yasal yükümlülüklerimizin yerine getirilmesi (örneğin, hukuka aykırı işlem şüphesi taşıyan bir işleme dair bir kamu kurumunun talepte bulunması durumunda bilgilerinizin paylaşılması).Kanun m. 5/2 (ç)

    Veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için veri işlemenin zorunlu olması

  • Kişisel Verilerin Aktarıldığı Alıcı Grupları ve Aktarım Amaçları

    Kişisel verileriniz, KVKK ve sair mevzuata uygun olarak; yukarıda yer verilen amaçlar ve hukuki sebepler kapsamında üçüncü taraflara aktarılmaktadır. Kişisel verilerinizin aktarıldığı üçüncü taraflar ve aktarım amaçları aşağıda belirtilmektedir.

    • Tedarikçi veya İş Ortaklarımız: Üçüncü taraflardan mal veya hizmet tedariki kapsamında destek alınması.
    • Düzenleyici ve Denetleyici Yetkili Kurumlar ile Resmi Merciler:Yetkili kurum, kuruluş veya resmi mercilerin talep ve denetimleri doğrultusunda yasal yükümlülüklerimizin yerine getirilmesi amacıyla aktarılması.
    • Vodafone Grup Şirketleri: Grup Şirketleri ile ortak sistem ve uygulamaların kullanılması, iş süreçlerinin yürütülmesinde Grup Şirketlerinin desteğinin alınması ve Grup Şirket politikalarına uyumun sağlanması amacıyla paylaşılması

  • Kişisel Veri Toplama Yöntemleri

    Kişisel verilerinizi, elektronik ortamda Yanımda uygulaması üzerinden otomatik yöntemler ile topluyoruz.

  • Kişisel Verilerinize İlişkin Haklarınız ve Başvuru Yöntemi

    KVKK’nın 11. maddesi ilgili kişi olarak haklarınızı düzenlemektedir. İşlenen kişisel verilerinizle ilgili olarak, Vodafone’a başvurup;

    • Kişisel verilerinizin işlenip işlenmediğini öğrenme,
    • Kişisel verileriniz işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,
    • Kişisel verilerinizin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıpkullanılmadığını öğrenme,
    • Yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerinizin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,
    • Kişisel verilerinizin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesiniisteme
    • Kişisel verilerinizin silinmesini veya yok edilmesini isteme,
    • Kişisel verilerinizin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesine ve/veya kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesine ilişkin işlemlerin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
    • İşlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle kişinin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme,
    • Kişisel verilerinizin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğraması hâlinde zararın giderilmesini talep etme haklarına sahipsiniz.

    Kanun kapsamındaki taleplerinizi ve kişisel verilerinizle ilgili her türlü sorunuzu, Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ’e (Tebliğ) uygun şekilde hazırlamış olduğunuz bir dilekçe ile; Maslak Mah. Büyükdere Cad. No:251 Vodafone Plaza Maslak Sarıyer / İstanbul adresine (Noter kanalı, taahhütlü posta vb. yollarla) gönderebilir ya da ilgili formu vodafonedagitim@hs03.kep.tr adresine elektronik imzalı olarak iletebilir, başvuru yapılan şirkete daha önce bildirilmek ve teyit edilerek ilgili şirket sistemlerine kayıt edilmiş olmak koşuluyla e-posta adresinizden kisiselverilerinkorunmasi@vodafone.com adresine iletebilir veya Tebliğ’de belirtilen diğer yöntemler aracılığıyla başvurabilirsiniz.

Değerli Müşterimiz ,

Aşağıdaki işlemlerden hangisini yapmak istersiniz?

Anasayfa’ya dön